Autor: Anita Bajdalska
Wiele hotelowych SPA było w lecie obleganych przez gości, którzy bardzo potrzebowali relaksu. Jak utrzymać ten trend jesienią i jakie oferty powinny się teraz znaleźć w menu SPA? Należy skupić się na promocji tych zabiegów, które związane są z następstwami korzystania z uroków upalnej pogody.
Wiele osób, które całe miesiące spędziły w domach, pracując zdalnie, bez kontaktu z innymi, bardzo czekało na zniesienie obostrzeń epidemicznych i wyjazd na wakacje. Wakacje miały być nagrodą za ten trudny czas i jak pokazują statystyki Polki i Polacy tłumnie skorzystali z tej nagrody. Odłożony popyt spowodował większą skłonność do wydawania pieniędzy na relaksujące wyjazdy. To było widać też w decyzjach zakupowych gości SPA. Kupowali zabiegi, kosmetyki detaliczne i często, choć nie wszędzie, nie pytali o ceny. Mogłoby tak zostać, wszyscy hotelarze by tego chcieli, jednak – bez względu na pandemię – sezonowość w branży jest faktem i wraz z końcem sierpnia spadają wskaźniki obłożenia w departamentach SPA. Aby temu zaradzić, warto przygotowywać na jesień nowe zabiegi, które można promować w tym okresie.
Zabiegi z kwasami owocowymi, witaminą C, mechaniczne złuszczania naskórka
Po upalnym lecie, oprócz ładnej opalenizny, niechcianą pamiątką z wakacji są przebarwienia skóry. Nie chodzi tu o zwykłe piegi, ale o plamy na skórze, które są spowodowane nierównomiernym rozkładaniem się barwnika – melaniny. Powodów tego stanu jest wiele i oczywiście najlepiej jest zapobiegać niż potem naprawiać, ale nie zmienia to faktu, że wiele osób właśnie jesienią zauważa, iż na skórze pojawiają się plamy. Odpowiedzią na ten problem – defekt kosmetyczny – są specjalne zabiegi na przebarwienia i plamy. Królują tu wszelkie zabiegi z kwasami owocowymi, witaminą C czy mechaniczne złuszczania naskórka. Takie zabiegi wygładzają skórę, rozjaśniają ją i wyrównują jej koloryt Czy usuną trwale przebarwienia? Nie zawsze, ale na pewno znacząco je zredukują. Pakiet zabiegów, ukierunkowanych na usuwanie skutków nieodpowiedniego opalania to doskonały sposób na jesienne menu SPA.
Kuracje nawilżające z kwasem hialuronowym [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz