Travelist z kampanią Poznaj Polskę

Travelist prowadzi kampanię promującą podróżowanie po Polsce i odkrywanie jej zakątków z udziałem dwójki influencerów – Pauliny i Tomasza Torresów. Po Gdańsku nakręcono materiał promujący Kołobrzeg.



Cykl vlogów podróżniczych powstaje z inicjatywy portalu Travelist. Oprócz materiałów wideo redakcja portalu bezpłatnie udostępnia podróżnym także mobilne przewodniki, rozbudowane artykuły inspiracyjne, profesjonalne zdjęcia oraz rekomendacje hoteli i miejsc noclegowych. Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową, a jej mąż, Tomasz Torres, to perkusista zespołu Afromental. Popularność przyniósł im udział w programie „Power Couple” w TVN. Para bierze udział w kampanii Poznaj Polskę, która promuje krajową turystykę. Pierwszym przystankiem na ich trasie był Gdańsk, a kolejnym Kołobrzeg. Relację z ich nadmorskiej wizyty można obejrzeć w serwisie YouTube – Mogłoby się wydawać, że Kołobrzegu nie trzeba reklamować, ale to nieprawda. Po ponad roku niepewności i funkcjonowania „w kratkę” branża turystyczna powoli staje na nogi – mówi Łukasz Genera, dyrektor hotelu Royal Tulip Sand w Kołobrzegu. – Dzięki takim działaniom, jak akcja Poznaj Polskę, mamy szansę zachęcić Polaków do podróżowania po kraju i wspierania polskich hoteli, samorządów oraz atrakcji turystycznych. Jeśli w rezultacie frekwencja w tym sezonie nam dopisze, będziemy mogli z optymizmem spojrzeć w przyszłość. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *