W lipcu Campanile Kraków obchodził jubileusz dwudziestolecia. Z tej okazji załoga hotelowa przygotowała atrakcje dla mieszkańców miasta i turystów.
Marka Campanile pojawiła się w Polsce w 1999 r., otwierając hotel w Katowicach. Dwa lata później gości powitał Campanile Kraków. 3-gwiazdkowy hotel zlokalizowany tuż przy Plantach dysponuje 106 pokojami, restauracją i lobby barem. Z okazji jubileuszu na urodzinowym stoisku przy hotelu na turystów i mieszkańców czekała darmowa lemoniada ze świeżych owoców, a także kawa i słodkości w atrakcyjnych cenach oraz vouchery z 15-procentową zniżką do wykorzystania w hotelowej restauracji. – Dwudzieste urodziny naszego hotelu stały się dla nas kolejną okazją, by wyjść na spotkanie miastu i zaakcentować, że Campanile Kraków niezmiennie pozostaje częścią lokalnej społeczności, która buduje przyjazny klimat turystycznej części Krakowa. Cieszymy się, że nasze małe święto spotkało się z tak ciepłym przyjęciem mieszkańców i turystów – mówi Tomasz Krekora, dyrektor generalny hotelu Campanile Kraków. Na jesień obchody dwudziestych urodzin zapowiedział hotel Campanile Szczecin. Marka Campanile narodziła się we Francji w 1976 r. Na początku był to biznes rodzinny – koncept podmiejskich hoteli-restauracji, w których podróżni mogli cieszyć się domową atmosferą. Dziś marka obecna jest w 13 krajach i znajduje się w przededniu globalnej ekspansji, której celem jest wzmocnienie obecności w Europie i Chinach oraz wejście na rynki Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Azji Płd.-Wsch. i Australii.
Marka Campanile pojawiła się w Polsce w 1999 r., otwierając hotel w Katowicach. Dwa lata później gości powitał Campanile Kraków. 3-gwiazdkowy hotel zlokalizowany tuż przy Plantach dysponuje 106 pokojami, restauracją i lobby barem. Z okazji jubileuszu na urodzinowym stoisku przy hotelu na turystów i mieszkańców czekała darmowa lemoniada ze świeżych owoców, a także kawa i słodkości w atrakcyjnych cenach oraz vouchery z 15-procentową zniżką do wykorzystania w hotelowej restauracji. – Dwudzieste urodziny naszego hotelu stały się dla nas kolejną okazją, by wyjść na spotkanie miastu i zaakcentować, że Campanile Kraków niezmiennie pozostaje częścią lokalnej społeczności, która buduje przyjazny klimat turystycznej części Krakowa. Cieszymy się, że nasze małe święto spotkało się z tak ciepłym przyjęciem mieszkańców i turystów – mówi Tomasz Krekora, dyrektor generalny hotelu Campanile Kraków. Na jesień obchody dwudziestych urodzin zapowiedział hotel Campanile Szczecin. Marka Campanile narodziła się we Francji w 1976 r. Na początku był to biznes rodzinny – koncept podmiejskich hoteli-restauracji, w których podróżni mogli cieszyć się domową atmosferą. Dziś marka obecna jest w 13 krajach i znajduje się w przededniu globalnej ekspansji, której celem jest wzmocnienie obecności w Europie i Chinach oraz wejście na rynki Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Azji Płd.-Wsch. i Australii.
Dodaj komentarz