Spółka Hotel Professionals Management Group została wybrana na doradcę operacyjnego w zakresie projektowania i budowy powstającego w Beskidzie Śląskim hotelu Mercure Szczyrk Resort. Inwestorem jest spółka Beskid Resort Properties.
Umowa obejmuje szeroki wachlarz usług doradczych, w tym bieżące konsultowanie planów architektonicznych i koncepcji gastronomicznych w celu ich optymalizacji operacyjnej, spełnienia standardów sieci i oczekiwań przyszłych gości hotelu. – Po udanej współpracy z zespołem Hotel Professionals, która wspierała nas w procesie pozyskania marki, kontynuacja współpracy z jej siostrzaną spółką HPMG wydawała się naturalnym krokiem ku realizacji hotelu na miarę naszych marzeń – mówi Karol Prozner, prezes Beskid Resort Properties. – Już na etapie rodzenia się pomysłu na tę inwestycję naszym nadrzędnym celem było stworzenie jakościowego i przemyślanego produktu, który wyróżniał się będzie nie tylko na tle lokalnego rynku, ale i w skali całego kraju. Mercure Szczyrk Resort powstaje w ramach modernizacji oraz przebudowy dawnego kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego Orle Gniazdo. Do dyspozycji gości będą m.in. dwie restauracje, trzy bary, rozbudowany park wodny i centrum bankietowo-konferencyjne. – Mercure Szczyrk Resort to wspaniały produkt z bogatą historią i w wyjątkowej lokalizacji. Ośrodek Orle Gniazdo po modernizacji i przebudowie, a także dzięki przyjęciu marki Mercure z pewnością będzie najnowocześniejszym całorocznym kompleksem wypoczynkowym z wielofunkcyjną strefą kongresową i eventową w tym urokliwym regionie Polski – komentuje Guy Simmons, partner i wiceprezes HPMG. Jak stwierdza Katarzyna Romanowska, partner i dyrektor ds. hoteli w HPMG, pandemia koronawirusa nakreśliła nowe trendy na rynkach hotelowych, kierując zainteresowanie inwestorów i turystów w stronę natury i przestrzeni. – Tradycyjne miejscowości wypoczynkowe wchodzą w erę renesansu, przeżywając prawdziwe oblężenie. Poszerzenie oferty noclegowej o nowe markowe produkty takie jak Mercure Resort Szczyrk umocni ten trend, przyciągając gości poszukujących odpoczynku i relaksu w wysokim standardzie – uważa. •
Umowa obejmuje szeroki wachlarz usług doradczych, w tym bieżące konsultowanie planów architektonicznych i koncepcji gastronomicznych w celu ich optymalizacji operacyjnej, spełnienia standardów sieci i oczekiwań przyszłych gości hotelu. – Po udanej współpracy z zespołem Hotel Professionals, która wspierała nas w procesie pozyskania marki, kontynuacja współpracy z jej siostrzaną spółką HPMG wydawała się naturalnym krokiem ku realizacji hotelu na miarę naszych marzeń – mówi Karol Prozner, prezes Beskid Resort Properties. – Już na etapie rodzenia się pomysłu na tę inwestycję naszym nadrzędnym celem było stworzenie jakościowego i przemyślanego produktu, który wyróżniał się będzie nie tylko na tle lokalnego rynku, ale i w skali całego kraju. Mercure Szczyrk Resort powstaje w ramach modernizacji oraz przebudowy dawnego kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego Orle Gniazdo. Do dyspozycji gości będą m.in. dwie restauracje, trzy bary, rozbudowany park wodny i centrum bankietowo-konferencyjne. – Mercure Szczyrk Resort to wspaniały produkt z bogatą historią i w wyjątkowej lokalizacji. Ośrodek Orle Gniazdo po modernizacji i przebudowie, a także dzięki przyjęciu marki Mercure z pewnością będzie najnowocześniejszym całorocznym kompleksem wypoczynkowym z wielofunkcyjną strefą kongresową i eventową w tym urokliwym regionie Polski – komentuje Guy Simmons, partner i wiceprezes HPMG. Jak stwierdza Katarzyna Romanowska, partner i dyrektor ds. hoteli w HPMG, pandemia koronawirusa nakreśliła nowe trendy na rynkach hotelowych, kierując zainteresowanie inwestorów i turystów w stronę natury i przestrzeni. – Tradycyjne miejscowości wypoczynkowe wchodzą w erę renesansu, przeżywając prawdziwe oblężenie. Poszerzenie oferty noclegowej o nowe markowe produkty takie jak Mercure Resort Szczyrk umocni ten trend, przyciągając gości poszukujących odpoczynku i relaksu w wysokim standardzie – uważa. •
Dodaj komentarz