28 lipca otwarty został hotel Radisson Resort w Kołobrzegu z 209 pokojami i aquaparkiem. To 15. obiekt Zdrojowej Invest & Hotels i jednocześnie 15. hotel sieci Radisson Hotel Group w Polsce, z których trzy należą do Zdrojowej – również Radisson Blu w Świnoujściu i Radisson w Szklarskiej Porębie. Dzięki otwarciu w Kołobrzegu, Zdrojowa weszła do pierwszej 10 największych sieci hotelarskich w Polsce.
Nowy Radisson to też trzeci hotel pod ta marką w Polsce, po Gdańsku i Szklarskiej Porębie. Jego design utrzymany jest w stylu skandynawskiego minimalizmu. Aquapark oferuje dwa kryte baseny i jeden odkryty, zewnętrzne i wewnętrzne zjeżdżalnie, jacuzzi, sauny i strefę relaksu. Basen znajduje się też na dachu. Hotelowe SPA H2O oferuje m.in. osiem gabinetów zabiegowych.
W ofercie kulinarnej położono nacisk na dania rybne, a restauracja Persante koncentruje się na kuchni lokalnej korzystając ze składników regionu Pomorza Zachodniego. – Otwarcie w tak gorącym okresie, w trakcie sezonu, ale przede wszystkim, po wielomiesięcznym lockdownie, nie udałoby się bez tytanicznej pracy i ogromnego zaangażowania pracowników – podkreśla Maciej Wyskiel, dyrektor Radisona Resort Kołobrzeg, wcześniej zarządzający m.in. hotelem IBB Długi Targ w Gdańsku. Kołobrzeski obiekt to kolejny hotel resortowy w Polsce sieci Radisson Hotel Group, która stała się liderem wśród międzynarodowych graczy w tym segmencie na polskim rynku. Pod markami Grupy Radisson działają też hotele w Świnoujściu, Sopocie, Zakopanem i Szklarskiej Porębie, a kolejny otwarty ma zostać w Ostródzie. – Cieszymy się, że otwieramy drzwi pierwszego hotelu marki Radisson Resort nad Morzem Bałtyckim.
Radisson to ekskluzywna marka hotelowa oferująca gościnność czerpiącą inspiracje ze Skandynawii, która umożliwia gościom odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, a także harmonii w podróży. Wraz z tym ekscytującym uzupełnieniem naszego polskiego portfolio, kontynuujemy historię sukcesu jako największego międzynarodowego operatora hoteli resortowych kraju – mówi Yilmaz Yildirimlar, starszy wiceprezes regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Rosji i Turcji w Radisson Hotel Group. •
Nowy Radisson to też trzeci hotel pod ta marką w Polsce, po Gdańsku i Szklarskiej Porębie. Jego design utrzymany jest w stylu skandynawskiego minimalizmu. Aquapark oferuje dwa kryte baseny i jeden odkryty, zewnętrzne i wewnętrzne zjeżdżalnie, jacuzzi, sauny i strefę relaksu. Basen znajduje się też na dachu. Hotelowe SPA H2O oferuje m.in. osiem gabinetów zabiegowych.
W ofercie kulinarnej położono nacisk na dania rybne, a restauracja Persante koncentruje się na kuchni lokalnej korzystając ze składników regionu Pomorza Zachodniego. – Otwarcie w tak gorącym okresie, w trakcie sezonu, ale przede wszystkim, po wielomiesięcznym lockdownie, nie udałoby się bez tytanicznej pracy i ogromnego zaangażowania pracowników – podkreśla Maciej Wyskiel, dyrektor Radisona Resort Kołobrzeg, wcześniej zarządzający m.in. hotelem IBB Długi Targ w Gdańsku. Kołobrzeski obiekt to kolejny hotel resortowy w Polsce sieci Radisson Hotel Group, która stała się liderem wśród międzynarodowych graczy w tym segmencie na polskim rynku. Pod markami Grupy Radisson działają też hotele w Świnoujściu, Sopocie, Zakopanem i Szklarskiej Porębie, a kolejny otwarty ma zostać w Ostródzie. – Cieszymy się, że otwieramy drzwi pierwszego hotelu marki Radisson Resort nad Morzem Bałtyckim.
Radisson to ekskluzywna marka hotelowa oferująca gościnność czerpiącą inspiracje ze Skandynawii, która umożliwia gościom odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, a także harmonii w podróży. Wraz z tym ekscytującym uzupełnieniem naszego polskiego portfolio, kontynuujemy historię sukcesu jako największego międzynarodowego operatora hoteli resortowych kraju – mówi Yilmaz Yildirimlar, starszy wiceprezes regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Rosji i Turcji w Radisson Hotel Group. •
Dodaj komentarz