Sieć Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte na prowadzenie pod 5-gwiazdkową markę Mövenpick, powstającego w Karpaczu kompleksu Piemonte Hotel & Resort ze 126 pokojami. Będzie to już piąty obiekt marki Mövenpick w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej po Kołobrzegu i Zakopanem. Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku. W tym tygodniu informowaliśmy już, że z kolei powstający w Szklarskiej Porębie kompleks Horizon Hotel & Resort działał będzie pod marką Holiday Inn. Obydwie inwestycje realizowane są w modelu condo.
Mövenpick Karpacz, zlokalizowany w sąsiedztwie hotelu Mercure Skalny, oferować będzie pokoje o powierzchni ponad 34 m kw. każdy, a także strefę SPA & wellness z basenem zewnętrznym i wewnętrznym, saunami i ośmioma gabinetami. W hotelu znajdą się też restauracja, bar, sale konferencyjne, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci i garaż podziemny.
Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu. – Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku w Kołobrzegu, Zakopanem, Karpaczu oraz Wrocławiu i Poznaniu – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor. – Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.
Inwestycja rozpoczęta została przez wrocławską firmę Spectrum Development (która prowadzi też w Karpaczu budowę Tremonti Ski & Bike Resort), a obecnie jej deweloperem - jak wynika z komunikatu Accoru - jest Grupa Condo.pl. – Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych – podkreśla Artur Wach, prezes zarządu Grupy Condo.pl
Dodaj komentarz