W warszawskim centrum wystawienniczym EXPO XXI 8 lutego br. odbyła się I Konferencja "Marketing Usług Hotelarskich", przygotowana przez portal organizatorów konferencji Confero.pl oraz Hotel & Restaurant Academy.
Jej celem było przedstawienie zagadnień determinujących podejmowanie decyzji przez osoby odpowiedzialne za marketing hoteli.
Tematyka wystąpień obejmowała m.in. takie kwestie, jak współpraca hoteli z platformami rezerwacyjnymi, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi, event marketing w hotelu, programy lojalnościowe, tendencje w tworzeniu stron internetowych, hoteli, analiza wskaźnikowa w hotelarstwie.
W imprezie, którą prowadził Paweł Torecki z Hotel & Restaurant Academy wzięło udział 160 pracowników hoteli z całej Polski. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. dyrektor ds. marketingu hotelu Anders Tomasz Dowgiałło oraz doradca hotelowy, współpracujący z miesięcznikiem "Hotelarz" Jacek Piasta.
Kolejna edycja konferencji odbędzie się 25-26 października 2006, podczas poznańskich targów Tour Salon i Gastro-Invest-Hotel.
Jej celem było przedstawienie zagadnień determinujących podejmowanie decyzji przez osoby odpowiedzialne za marketing hoteli.
Tematyka wystąpień obejmowała m.in. takie kwestie, jak współpraca hoteli z platformami rezerwacyjnymi, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi, event marketing w hotelu, programy lojalnościowe, tendencje w tworzeniu stron internetowych, hoteli, analiza wskaźnikowa w hotelarstwie.
W imprezie, którą prowadził Paweł Torecki z Hotel & Restaurant Academy wzięło udział 160 pracowników hoteli z całej Polski. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. dyrektor ds. marketingu hotelu Anders Tomasz Dowgiałło oraz doradca hotelowy, współpracujący z miesięcznikiem "Hotelarz" Jacek Piasta.
Kolejna edycja konferencji odbędzie się 25-26 października 2006, podczas poznańskich targów Tour Salon i Gastro-Invest-Hotel.
Dodaj komentarz