Otwarty w 2008 r. pierwszy hotel Zdrojowej Invest – Sand w Kołobrzegu wszedł w czerwcu pod markę Royal Tulip. To debiut w Europie tej najwyżej pozycjonowanej marki sieci Louvre Hotels Group. W lipcu rusza w Kołobrzegu najnowszy hotel Zdrojowej – Radisson.
W Royal Tulip Sand znalazło się 114 spośród 147 pokoi Sand Hotelu, od którego zaczął się rozwój Zdrojowej Invest jako lidera systemu condo (reszta pokoi w starym stylu pozostała w ramach hotelu w zarządzaniu stworzonego przez Zdrojową Vacation Club).
Umowa z siecią Louvre Hotel Group dotycząca wprowadzenia Sandu oraz aparthotelu Cristal Resort w Szklarskiej Porębie pod markę Royal Tulip podpisana zosta- ła podczas konferencji „Hotelarza” Hotel Trends Poland & CEE jesienią 2019 r. (Cristal zacznie działać jako Royal Tulip na przełomie roku 2021/2022). Kompleksowe prace nad dostosowaniem Sandu do standardu Royal Tulip rozpoczęły się z końcem 2020 r. Objęły pokoje i apartamenty, strefę SPA, restaurację i przestrzenie publiczne. Designerskie meble i wysokiej klasy materiały wykończeniowe mają tworzyć w hotelu atmosferę królewskiego luksusu. – Gruntowna renowacja odmieniła oblicze obiektu, nadając mu charakter prawdziwie nowoczesnego kurortu. Goście będą mogli zrelaksować się w Sand Wellness oraz znów skosztować specjałów serwowanych w restauracji Sand{acz}, która została wyróżniona w przewodniku Gault&Millau Polska – mówi Łukasz Genera, dyrektor Royal Hotel Tulip Sand. To 21. hotel sieci Louvre w Polsce pod piątą marką po Campanile, Premiere Classe, Golden Tulip i Metropolo by Golden Tulip. – Cieszymy się, że możemy otworzyć hotel marki Royal Tulip w Europie, a zarazem kolejny hotel w Polsce, która od wielu lat jest dla nas ważnym rynkiem – mówi Andreas Tscherning, dyrektor operacyjny International Hotels w Louvre Hotels Group. Kolejna marka – Tulip Residences zadebiutować ma w wakacje w Warszawie.
W Royal Tulip Sand znalazło się 114 spośród 147 pokoi Sand Hotelu, od którego zaczął się rozwój Zdrojowej Invest jako lidera systemu condo (reszta pokoi w starym stylu pozostała w ramach hotelu w zarządzaniu stworzonego przez Zdrojową Vacation Club).
Umowa z siecią Louvre Hotel Group dotycząca wprowadzenia Sandu oraz aparthotelu Cristal Resort w Szklarskiej Porębie pod markę Royal Tulip podpisana zosta- ła podczas konferencji „Hotelarza” Hotel Trends Poland & CEE jesienią 2019 r. (Cristal zacznie działać jako Royal Tulip na przełomie roku 2021/2022). Kompleksowe prace nad dostosowaniem Sandu do standardu Royal Tulip rozpoczęły się z końcem 2020 r. Objęły pokoje i apartamenty, strefę SPA, restaurację i przestrzenie publiczne. Designerskie meble i wysokiej klasy materiały wykończeniowe mają tworzyć w hotelu atmosferę królewskiego luksusu. – Gruntowna renowacja odmieniła oblicze obiektu, nadając mu charakter prawdziwie nowoczesnego kurortu. Goście będą mogli zrelaksować się w Sand Wellness oraz znów skosztować specjałów serwowanych w restauracji Sand{acz}, która została wyróżniona w przewodniku Gault&Millau Polska – mówi Łukasz Genera, dyrektor Royal Hotel Tulip Sand. To 21. hotel sieci Louvre w Polsce pod piątą marką po Campanile, Premiere Classe, Golden Tulip i Metropolo by Golden Tulip. – Cieszymy się, że możemy otworzyć hotel marki Royal Tulip w Europie, a zarazem kolejny hotel w Polsce, która od wielu lat jest dla nas ważnym rynkiem – mówi Andreas Tscherning, dyrektor operacyjny International Hotels w Louvre Hotels Group. Kolejna marka – Tulip Residences zadebiutować ma w wakacje w Warszawie.
Dodaj komentarz