Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto Zaraz po zakończeniu pierwszej fali pandemii, jeszcze w maju 2020 r. przeanalizowaliśmy bieżącą sytuację pod kątem segmentów rynkowych i wyselekcjonowaliśmy te, które najlepiej rokują w nadchodzącym czasie. Dla każdego z nich stworzyliśmy oddzielny plan działania, uwzględniając elementy marketingu-mix. Przeanalizowaliśmy także dostępne zasoby i zastanowiliśmy się, jak możemy je zagospodarować w tym specyficznym okresie.
Szczególnie w weekendy i dni wolne hotel, który wybierany był głównie przez gości biznesowych i zagranicznych, stał się hotelem na pobyty rodzinne. W związku z tą zmianą wprowadziliśmy nowe atrakcje kierowane do najmłodszych gości, takie jak m.in. smocze animacje, czyli ciepłe gofry serwowane podczas śniadań przez kelnera w stroju smoka wawelskiego, bajkowe kino, czyli projekcje bajek i filmów dla dzieci, drobne upominki, łamigłówki etc. Obecnie z myślą o nadchodzących wakacjach stworzyliśmy „ekosystem” złożony z partnerów zewnętrznych oferujących paletę usług spędzania czasu wolnego i rekreacji dla rodzin, takich jak m.in. park wodny, park rozrywki, sala zabaw czy miejsca aktywności sportowej.
Nasi goście otrzymują więc propozycje na różnorodne spędzanie czasu w Krakowie w formie autorskiej mapy atrakcji. W wyselekcjo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz