W czerwcu pod marką własną stworzoną przez Satoria Group – o3Hotel otwarty zostanie po rebrandingu 2-gwiazdkowy hotel Atos z 231 pokojami i nowym centrum bankietowo-konferencyjnym na Mokotowie w kompleksie Atos, Best Western Portos, Aramis.
Oprócz hotelu na 800 osób, m.in. z pokojami czteroosobowymi, marka o3 to również o3Meet z 265 m kw. sal konferencyjnych, 195 m kw. multifunkcyjnego foyer i 500 m kw. powierzchni gastronomicznej z restauracją o3Eat, a także siłownia hotelowa Cross-Fit. – Marka o3 to nasza odpowiedź na nowe wyzwania rynkowe. Pomimo obecnej sytuacji zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój branży, a nasz autorski brand o3 będzie mocną konkurencją dla pozostałych graczy – mówi Andrzej Wójcik, prezes Satoria Group. Projekt zakłada dostosowanie przestrzeni hotelowej do najważniejszych potrzeb gości i dużych grup, zgodnie z ideą work- -life balance, m.in. z wypalaną na indywidualne zamówienie kawą oraz z barem, stworzonym we współpracy z marką whisky Bushmills. – Naszą wizją jest stworzenie hotelu zupełnie nowej kategorii, którego misją będzie codzienne zapewnianie gościom unikalnej sportowej atmosfery i dużej dawki relaksu, w najlepszej dostępnej cenie – mówi Mariusz Kubala, dyrektor operacyjny Satoria. •
Oprócz hotelu na 800 osób, m.in. z pokojami czteroosobowymi, marka o3 to również o3Meet z 265 m kw. sal konferencyjnych, 195 m kw. multifunkcyjnego foyer i 500 m kw. powierzchni gastronomicznej z restauracją o3Eat, a także siłownia hotelowa Cross-Fit. – Marka o3 to nasza odpowiedź na nowe wyzwania rynkowe. Pomimo obecnej sytuacji zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój branży, a nasz autorski brand o3 będzie mocną konkurencją dla pozostałych graczy – mówi Andrzej Wójcik, prezes Satoria Group. Projekt zakłada dostosowanie przestrzeni hotelowej do najważniejszych potrzeb gości i dużych grup, zgodnie z ideą work- -life balance, m.in. z wypalaną na indywidualne zamówienie kawą oraz z barem, stworzonym we współpracy z marką whisky Bushmills. – Naszą wizją jest stworzenie hotelu zupełnie nowej kategorii, którego misją będzie codzienne zapewnianie gościom unikalnej sportowej atmosfery i dużej dawki relaksu, w najlepszej dostępnej cenie – mówi Mariusz Kubala, dyrektor operacyjny Satoria. •
Dodaj komentarz