Autor: Barbara Mazurek
Barbara Mazurek
Skrót "spa" (Sanus Per Aquam) pojawia się coraz częściej obok nazwy hotelu. Powstaje wiele nowych ośrodków "spa", wiele starszych obiektów modernizuje się przystosowując swoją ofertę pod tym kątem. Dla hoteli i pensjonatów gabinet odnowy ma konkretne przełożenie na zysk, klienci często szukają takich właśnie usług wybierając się na wypoczynek. Bardzo popularne stają się wyjazdy weekendowe z myślą o spędzeniu dwóch dni w "spa", jak również częste odwiedzanie gabinetów, określanych jako tzw. "day spa". - Możemy śmiało określić rozwój "spa" w Polsce jako aktualny trend - "spa" będzie coraz wyraźniej nadawało kierunek rozwoju również rynku usług hotelowych - mówi Ela Maleszewska z firmy Polmax. Obserwując już od kilku lat rozwój rynku spa w Polsce dostrzegamy coraz wyraźniej wzrost jakości usług i wymagań klientów. Oferta urządzeń i akcesoriów spa pochodzi głównie zza granicy. "Hotelarz" już od kilkunastu miesięcy, wpisując się w ten trend, pisze na temat spa oraz prezentuje firmy dystrybuujące urządzenia oraz kosmetyki wellnss & spa kształtujące ten rynek w Polsce. Poniżej oferta wybranych produkcentów.
Polmax
W podstawowej ofercie spa firma Polmax proponuje: urządzenie LPG Cellu M6 Keymodule do masażu Endermologie, które pomaga w leczeniu cellulitu, kształtuje sylwetkę, oferuje zabiegi przeciwstarzeniowe i relaksacyjne; aparat LPG LIFT 6 do masażu Cosmecanique, który stymuluje i napina skórę, redukuje zmarszczki, ujędrnia skórę twarzy, szyi, dekoltu i biustu; aparat LPG Huber do ćwiczeń izometrycznych, poprawiający ruchowość stawową; wielofunkcyjne urządzenie Proforma SPA (kąpiel parowa, łaźnia turecka, peelingi, masaże shirodara, shanti z gorącymi olejami, masaże gorącymi kamieniami, pędzlami, aplikacje i zmywani [...]
Skrót "spa" (Sanus Per Aquam) pojawia się coraz częściej obok nazwy hotelu. Powstaje wiele nowych ośrodków "spa", wiele starszych obiektów modernizuje się przystosowując swoją ofertę pod tym kątem. Dla hoteli i pensjonatów gabinet odnowy ma konkretne przełożenie na zysk, klienci często szukają takich właśnie usług wybierając się na wypoczynek. Bardzo popularne stają się wyjazdy weekendowe z myślą o spędzeniu dwóch dni w "spa", jak również częste odwiedzanie gabinetów, określanych jako tzw. "day spa". - Możemy śmiało określić rozwój "spa" w Polsce jako aktualny trend - "spa" będzie coraz wyraźniej nadawało kierunek rozwoju również rynku usług hotelowych - mówi Ela Maleszewska z firmy Polmax. Obserwując już od kilku lat rozwój rynku spa w Polsce dostrzegamy coraz wyraźniej wzrost jakości usług i wymagań klientów. Oferta urządzeń i akcesoriów spa pochodzi głównie zza granicy. "Hotelarz" już od kilkunastu miesięcy, wpisując się w ten trend, pisze na temat spa oraz prezentuje firmy dystrybuujące urządzenia oraz kosmetyki wellnss & spa kształtujące ten rynek w Polsce. Poniżej oferta wybranych produkcentów.
Polmax
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz