Autor: Benedykt Puczkowski
Benedykt Puczkowski
Autor jest adiunktem
na Wydziale Prawa i Administracji
Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Napisał książkę pt. "Determinanty zarządzania kadrami w usługach hotelarskich",
w której zawarł w wnioski z pięcioletnich badań terenowych i literaturowych
O tym, jak ważne jest motywowanie pracowników w hotelarstwie, świadczą badania przeprowadzone w obiektach wybranych hoteli województwa warmińsko-mazurskiego
Wewnętrzny PR jest równie ważny, co działania public relations skierowane na zewnątrz. Własna kadra pracownicza jest dla otoczenia najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
Skuteczność technik motywacyjnych zależy od identyfikacji oczekiwań pracownika (lub grupy pracowników) i zgodności ich zaspokojenia z pragnieniami. Stwierdzenie to potwierdziły badania personelu podstawowego i kadry średniego szczebla przeprowadzone w ostatnich latach 2000/2001 w hotelach woj. warmińsko-mazurskiego. W celu weryfikacji wniosków z badanego okresu dokonałem powtórnych badań w 2005 r. Zastosowałem te same sposoby pozyskania materiałów źródłowych oraz te same metody opracowania wyników badań.
Określono trzy zasadnicze cele badań:
[...]
Autor jest adiunktem
na Wydziale Prawa i Administracji
Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Napisał książkę pt. "Determinanty zarządzania kadrami w usługach hotelarskich",
w której zawarł w wnioski z pięcioletnich badań terenowych i literaturowych
O tym, jak ważne jest motywowanie pracowników w hotelarstwie, świadczą badania przeprowadzone w obiektach wybranych hoteli województwa warmińsko-mazurskiego
Wewnętrzny PR jest równie ważny, co działania public relations skierowane na zewnątrz. Własna kadra pracownicza jest dla otoczenia najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
- wyszukanie niezbędnych warunków utrzymania wysokiego stopnia motywacji personelu w hotelach woj. warmińsko-mazurskiego,
- zbadanie siły i skuteczności oddziaływania poszczególnych determinantów zarządzania na wykorzystanie zasobów ludzkich w usługach hotelarskich,
- wskazanie najistotniejszych rezerw tkwiących w kapitale ludzkim hoteli oraz wskazanie sposobów jego sprawniejszego wykorzystania.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz