Autor: Akin Aksu
Akin Aksu
Profesor Akdeniz University School Of Tourism & Hotel Management w Antalyi w Turcji.
Autor wielu publikacji na temat przemysłu hotelarskiego
Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych
W celu właściwego zarządzania rozwojem jednostek, każda społeczność musi inwestować w wiedzę
W wyniku zmian technologicznych od początku lat 90. wzrosło zapotrzebowanie na regularne, specjalistyczne szkolenia. Waga szkoleń jest także dostrzegana w hotelarstwie. Wynika to głównie z tego, że to przemył w dużym stopniu uzależniony od dobrej pracy ludzi.
Dlaczego szkolenia są ważne dla hotelu?
We współczesnym świecie podstawową troską zarządzania jest człowiek. Właściwa praca personelu jest pod względem ważności o krok przed innymi funkcjami biznesowymi. W tak bardzo uzależnionym od pracy ludzkiej przemyśle jak hotelarstwo, jest to odczuwalne jeszcze bardziej. W celu realizacji celów biznesowych prowadzenie polityki nastawionej na posiadanie dobrze wyedukowanego i wyszkolonego personelu jest bardzo istotne. Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych. Wzrost produktywności jest w du [...]
Profesor Akdeniz University School Of Tourism & Hotel Management w Antalyi w Turcji.
Autor wielu publikacji na temat przemysłu hotelarskiego
Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych
W celu właściwego zarządzania rozwojem jednostek, każda społeczność musi inwestować w wiedzę
W wyniku zmian technologicznych od początku lat 90. wzrosło zapotrzebowanie na regularne, specjalistyczne szkolenia. Waga szkoleń jest także dostrzegana w hotelarstwie. Wynika to głównie z tego, że to przemył w dużym stopniu uzależniony od dobrej pracy ludzi.
Dlaczego szkolenia są ważne dla hotelu?
We współczesnym świecie podstawową troską zarządzania jest człowiek. Właściwa praca personelu jest pod względem ważności o krok przed innymi funkcjami biznesowymi. W tak bardzo uzależnionym od pracy ludzkiej przemyśle jak hotelarstwo, jest to odczuwalne jeszcze bardziej. W celu realizacji celów biznesowych prowadzenie polityki nastawionej na posiadanie dobrze wyedukowanego i wyszkolonego personelu jest bardzo istotne. Programy szkoleniowe mogą być uważane za kamienie milowe poprawy jakości usług turystycznych. Wzrost produktywności jest w du [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz