„Większość jest głupia, im większa większość, tym głupsza”
– pisał Stanisław Mrożek. I w tym sęk!
PPo wielkanocnych jajach i primaaprilisowych szczepieniach wydawało się, że hotele zostaną w końcu otwarte, choćby z ograniczoną gastronomią, w pełnym reżimie sanitarnym, tak jak w większości krajów. A restauracje przynajmniej otworzą tarasy i ogródki… Ale nie w Polsce, bo wiadomo, że u nas COVID-21 bardzo lubi luksus i czai się pod każdym łóżkiem Hildinga, wygląda zza black-outu od Sedy, trenuje w fitnessie na Technogymie i regeneruje się w reha-SPA. Bo wiadomo, że wirus jest niewierzący, więc w kościołach go nie ma, a gdzież indziej miałby sobie pójść? Więc z pewnością panoszy się w hotelowej kuchni i żadna deratyzacja go nie ruszy. Jest też odporny na HACCP i kontrole sanepidu (te bez policji). Zresztą z pewnością jest narąbany resztkami barowego alkoholu, więc jeszcze bardziej agresywny i niebezpieczny dla potencjalnych gości.
Wiadomo również, że hotelarze to tłuste koty i nie ma się co nimi przejmować. A upadające hotelarstwo nie wywoła efektu kuli śnieżnej (zwłaszcza latem) i nie pociągnie za sobą dostawców, bo konsumpcja restauracyjno-hotelowa została zastąpiona konsumpcją żabko-domową. Tylko kiedyś można było flaszkę obalić na ławce lub w bramie, a teraz bramy zaryglowane, a ławki bezalkoholowe. A w ogóle zaraz wszystko się otworzy, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz