Opr. Piotr Stawiński
Znużenie spotkaniami hybrydowymi, wymóg wobec hoteli dużej przepustowości łączy i sal do spotkań wirtualnych, oczekiwanie większych (i nowych) przestrzeni, nowe zasady obsługi gości konferencyjnych, również w zakresie wyżywienia – amerykańska sieć Benchmark, która posiada 80 hoteli, ośrodków i centrów konferencyjnych, opisała na podstawie swoich doświadczeń 10 trendów, które zmieniają rynek spotkań w 2021 r.
1. Szczepionki – droga do uzdrowienia
Po raz pierwszy od wybuchu pandemii w branży pojawił się prawdziwy optymizm. Szczepionki są dostępne dla coraz szerszych segmentów populacji, co daje realne nadzieje powrotu przemysłu spotkań w trzecim i czwartym kwartale tego roku. Według jednego z czołowych dostawców technologii do organizacji spotkań i wydarzeń w branży hotelarskiej w USA, zapytania ofertowe w marcu osiągnęły najwyższy poziom od marca 2020 r., rośnie też wielkość grup.
2. Pojawia się znużenie spotkaniami hybrydowymi
Konferencje korporacyjne to nadal przede wszystkim regionalne spotkania typu drive-to (z możliwością dotarcia samochodem), choć obserwowane jest już coraz większe zainteresowanie organizacją spotkań typu fly-in (z dotarciem drogą powietrzną) w drugiej połowie roku. Spotkania hybrydowe ciągle pozostają kluczową opcją, z bezpośrednimi uczestnikami, którzy mieszkają niedaleko i mogą na nie przyjechać samochodem, natomiast ci, którzy funkcjonują w dalej położonych regionach, uczestniczą wirtualnie ze względu na obawy związane z podróżą lub na konieczność pozostania w domu z powodów rodzinnych czy zdrowotnych. Niemniej jednak popyt na spotkania hybrydowe nie jest tak duży, jak można by się spodziewać. Wydaje się, że chęć spotkania się osobiście znacznie przewyższa chęć udziału w spotkaniach hybrydowyc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz