Na początku przyszłego roku w Krakowie ruszyć ma Garamond Boutique Hotel, pierwszy w Polsce obiekt pod soft brandem premium sieci Marriott – Tribute Portfolio. Działać będzie w odrestaurowanej kamienicy przy ul. św. Marka, tuż przy Plantach. Zaoferuje 53 pokoje.
Wybudowana w latach 30. XX wieku kamienica o powierzchni 2,3 tys. m kw. kupiona została w 2019 r. przez spółkę Portfel Inwestycyjny od Uniwersytetu Rolniczego za 15,25 mln zł, przy cenie wywoławczej 10 mln. Wnętrza hotelu inspirowane będą okresem międzywojennym i nurtem art déco z elementami modernizmu, w szczególności zaś historią pierwszego właściciela kamienicy – hrabiego Adama Potockiego oraz życiem magnata prasowego Mariana Dąbrowskiego (stąd nazwa hotelu nawiązująca do popularnej czcionki Garamond).
Znajdzie się tu restauracja oraz małe patio ze strefą wypoczynku. Hotel zaoferuje też możliwość łączenia dużej część pokoi w wariancie twin room. Hotelem zarządzać będzie Portfel Inwestycyjny Apartamenty & Hotele, certyfikowany operator obiektów sieci Marriott International. PI obecnie zarządza już w Krakowie obiektem The Bridge Suites na Podgórzu, a w drugiej połowie roku otworzyć ma 300-pokojowy AC by Marriott przy Błoniach. W Gdańsku na Wyspie Spichrzów planuje otworzyć na przełomie roku 2022/2023 kolejny hotel z portfolio Marriotta – Renaissance, przygotowuje też następną sieciową inwestycję hotelową na Starym Mieście.
Tribute Portfolio to brand tworzący rodzinę niezależnych hoteli butikowych. Pozwala to na wykreowanie własnego storytellingu i własnej, indywidualnej nazwy hotelu – jak Garamond Boutique Hotel. Marka stworzona została w 2015 r. jeszcze przez sieć Starwood (która następnie kupiona została przez Marriott International) jako kolejny soft brand po The Luxury Collection. Jak tłumaczyła sieć, chodziło o „wyjątkowe i niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli 4-gwiazdkowych i o podwyższonym standardzie.
To uzupełnieniem oferty luksusowych obiektów The Luxury Collection”. Ówczesny prezes sieci Starwood tłumaczył: „Wierzymy, że Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji, programów lojalnościowych i sprzedażowych. Misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym lojalnym gościom uczestniczącym w programie lojalnościowym.
Tribute Portfolio zaoferuje możliwość poszerzenia bazy członków programu lojalnościowego, zapewniając naszym hotelom na całym świecie jeszcze więcej gości”. Obecnie pod marką Tribute Portfolio działa ok. 50 hoteli na świecie, z tego 11 w Europie. Jak wynika z informacji „Hotelarza”, w Polsce planowane są kolejne hotele Tribute w kamienicach w centrach Warszawy i Gdańska. •
Wybudowana w latach 30. XX wieku kamienica o powierzchni 2,3 tys. m kw. kupiona została w 2019 r. przez spółkę Portfel Inwestycyjny od Uniwersytetu Rolniczego za 15,25 mln zł, przy cenie wywoławczej 10 mln. Wnętrza hotelu inspirowane będą okresem międzywojennym i nurtem art déco z elementami modernizmu, w szczególności zaś historią pierwszego właściciela kamienicy – hrabiego Adama Potockiego oraz życiem magnata prasowego Mariana Dąbrowskiego (stąd nazwa hotelu nawiązująca do popularnej czcionki Garamond).
Znajdzie się tu restauracja oraz małe patio ze strefą wypoczynku. Hotel zaoferuje też możliwość łączenia dużej część pokoi w wariancie twin room. Hotelem zarządzać będzie Portfel Inwestycyjny Apartamenty & Hotele, certyfikowany operator obiektów sieci Marriott International. PI obecnie zarządza już w Krakowie obiektem The Bridge Suites na Podgórzu, a w drugiej połowie roku otworzyć ma 300-pokojowy AC by Marriott przy Błoniach. W Gdańsku na Wyspie Spichrzów planuje otworzyć na przełomie roku 2022/2023 kolejny hotel z portfolio Marriotta – Renaissance, przygotowuje też następną sieciową inwestycję hotelową na Starym Mieście.
Tribute Portfolio to brand tworzący rodzinę niezależnych hoteli butikowych. Pozwala to na wykreowanie własnego storytellingu i własnej, indywidualnej nazwy hotelu – jak Garamond Boutique Hotel. Marka stworzona została w 2015 r. jeszcze przez sieć Starwood (która następnie kupiona została przez Marriott International) jako kolejny soft brand po The Luxury Collection. Jak tłumaczyła sieć, chodziło o „wyjątkowe i niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli 4-gwiazdkowych i o podwyższonym standardzie.
To uzupełnieniem oferty luksusowych obiektów The Luxury Collection”. Ówczesny prezes sieci Starwood tłumaczył: „Wierzymy, że Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji, programów lojalnościowych i sprzedażowych. Misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym lojalnym gościom uczestniczącym w programie lojalnościowym.
Tribute Portfolio zaoferuje możliwość poszerzenia bazy członków programu lojalnościowego, zapewniając naszym hotelom na całym świecie jeszcze więcej gości”. Obecnie pod marką Tribute Portfolio działa ok. 50 hoteli na świecie, z tego 11 w Europie. Jak wynika z informacji „Hotelarza”, w Polsce planowane są kolejne hotele Tribute w kamienicach w centrach Warszawy i Gdańska. •
Dodaj komentarz