Rosnące znaczenie internetowych systemów rezerwacyjnych powoduje, że hotel jest traktowany jak rodzaj fabryki, a pokój hotelowy jak masowy produkt. Wielu hotelarzy wątpi w lojalność gości, godząc się na dyktat pośredników. Mądrze prowadzona polityka sprzedaży w internecie, przy stale zwiększającym się zapotrzebowaniu na pokoje hotelowe ze strony gości, może zmniejszyć zależność od nich i szybko zwrócić poniesione koszty
Bez względu na to, czy hotel jest niewielkim obiektem nastawionym na obsługę małego biznesu w małym mieście powiatowym, czy dużym obiektem typu spa - ich przyszłość w dużym stopniu zależy od wprowadzenia sprawnego i efektywnego systemu dystrybucji i marketingu w internecie. Powinno temu służyć zwiększenie atrakcyjności prezentacji i widoczności strony internetowej poprzez optymalizację oferty internetowej, marketing emaliowy, tworzenie linków do strony hotelu oraz tzw. pozycjonowanie strony hotelu w wyszukiwarkach, takich jak np. google. Nowoczesny hotel prób [...]
Bez względu na to, czy hotel jest niewielkim obiektem nastawionym na obsługę małego biznesu w małym mieście powiatowym, czy dużym obiektem typu spa - ich przyszłość w dużym stopniu zależy od wprowadzenia sprawnego i efektywnego systemu dystrybucji i marketingu w internecie. Powinno temu służyć zwiększenie atrakcyjności prezentacji i widoczności strony internetowej poprzez optymalizację oferty internetowej, marketing emaliowy, tworzenie linków do strony hotelu oraz tzw. pozycjonowanie strony hotelu w wyszukiwarkach, takich jak np. google. Nowoczesny hotel prób [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz