Autor: Piotr Lutycki
Infolinie stały się obecnie najpopularniejszym
narzędziem komunikacji bezpośredniej z Konsumentem
Infolinie są usługami dedykowanymi dla każdej firmy, dla której istotny jest stały kontakt z Klientami. Infolinie, czyli popularne osiemsetki są to numery telefoniczne, pod które Klienci dzwonią za darmo lub za niewielką opłatą, po to by zasięgnąć informacji o firmie, oferowanych przez nią usługach lub produktach. űeby firma mogła korzystać z numerów informacyjnych zaczynających się od 0-800, nie musi być międzynarodowym koncernem, bo koszty zarówno założenia, jak i korzystania z infolinii nie są wysokie.
O usłudze infolinii powinny pomyśleć nie tylko sieci hotelowe, czy biura podróży ale również biura informacji turystycznej, czy wręcz jednostki administracji lokalnej. W czasach, gdy turystyka staje się coraz ważniejszym źródłem dochodów gmin, warto pod jednym numerem udostępnić potencjalnym turystom kompleksową informację o atrakcjach turystycznych, noclegach, czy bazie gastronomicznej. Dzięki infoliniom także firmy posiadające biura w różnych miejscowościach są osiągalne pod jednym numerem telefonu.
Telekomunikacja Polska ma w swej ofercie dla Klientów biznesowych szeroką gamę usług z grupy infolinie, w k [...]
Infolinie są usługami dedykowanymi dla każdej firmy, dla której istotny jest stały kontakt z Klientami. Infolinie, czyli popularne osiemsetki są to numery telefoniczne, pod które Klienci dzwonią za darmo lub za niewielką opłatą, po to by zasięgnąć informacji o firmie, oferowanych przez nią usługach lub produktach. űeby firma mogła korzystać z numerów informacyjnych zaczynających się od 0-800, nie musi być międzynarodowym koncernem, bo koszty zarówno założenia, jak i korzystania z infolinii nie są wysokie.
O usłudze infolinii powinny pomyśleć nie tylko sieci hotelowe, czy biura podróży ale również biura informacji turystycznej, czy wręcz jednostki administracji lokalnej. W czasach, gdy turystyka staje się coraz ważniejszym źródłem dochodów gmin, warto pod jednym numerem udostępnić potencjalnym turystom kompleksową informację o atrakcjach turystycznych, noclegach, czy bazie gastronomicznej. Dzięki infoliniom także firmy posiadające biura w różnych miejscowościach są osiągalne pod jednym numerem telefonu.
Telekomunikacja Polska ma w swej ofercie dla Klientów biznesowych szeroką gamę usług z grupy infolinie, w k [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz