-Z perspektywy producenta umowy nie były zmieniane, bo po prostu są one zawierane między hotelami a partnerami (resellerami), którzy poza sprzedażą telewizorów zajmują się integracją systemu, uruchomieniem telewizji etc. To, co jest najbardziej zauważalne, to fakt, że zostały wstrzymane wszystkie wymiany telewizorów i w ogóle wymiany sprzętu, które są przesunięte na okres „po covidzie”. Natomiast to, co się pojawiło, to fakt, że technologia dopasowała się do nowych potrzeb, np. w momencie, kiedy hotele zostały otwarte po pierwszym lockdownie, powstały monitory z miernikami temperatur dla gości, żeby zweryfikować ich stan zdrowia - mówił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE, Kajetan Makowiec key account manager, IT enterprise B2B, Samsung Electronics.
-Powstały nowe produkty w związku z nowymi potrzebami hotelarzy i to na pewno jest jakąś wartością dodaną, która powstała w związku z COVID-em. Na przykład te wszystkie informacje związane z obostrzeniami w funkcjonowaniu hoteli można przedstawić gościom za pomocą ekranów, nie trzeba drukować nowych dokumentów, tylko w prosty sposób udostępnić za pomocą różnych kanałów dystrybucji elektronicznej - dodaje Kajetan Makowiec.
Dodaj komentarz