Marek Hilla, Gwiazda Morza: W tym wymagającym czasie uzyskaliśmy wsparcie ze strony dostawców   "HOTELARZ"

-Wraz z office managerem i dyrektorem finansowym analizowaliśmy każdą umowę oraz każdego kontrahenta, po czym rozpoczęliśmy rozmowy, co możemy razem zrobić, aby ograniczyć koszty w okresie lockdownu. W tym wymagającym czasie uzyskaliśmy wsparcie ze strony dostawców systemów, oprogramowania czy serwisantów sprzętu, którego używamy w codziennej operacji. Najczęściej firmy zawieszały swoje opłaty lub przesuwały w czasie - mówił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE Marek Hilla, dyrektor generalny hotelu Gwiazda Morza.

Jak dodał -Gwiazda Morza zawsze utrzymywała partnerskie stosunki z firmami, z którymi współpracuje w codziennej operacji, dlatego praktycznie każdy z prywatnych podmiotów wyraził chęć i wolę poszukania wspólnych rozwiązań, akceptowalnych przez strony.

Dyrektor hotelu wyjaśniał także szczegóły porozumienia zawartego z pracownikami -Aby móc skorzystać z różnych form dofinansowania, musieliśmy zawrzeć również układ z pracownikami. Już wcześniej przy okazji PPK mieliśmy powołaną radę pracowniczą, co ułatwiało negocjacje z naszym zespołem. Podobnie jak inne obiekty hotelowe mieliśmy podpisane długoterminowe umowy z firmami świadczącymi na rzecz naszej spółki usługi outsourcingowe i tutaj również udało nam się znaleźć porozumienie i ograniczyć te koszty niemal do zera.

Cała dyskusja w najnowszym wydaniu "Hotelarza".



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *