-Uważam, że guest experience jest kluczowym aspektem w naszej branży. Jako hotel musimy zapewnić szczególne doświadczenia, oczywiście w obecnych czasach przestrzegając obostrzeń sanitarnych. Szczególnie jako hotel sieci Marriott International kładziemy duży nacisk na to, aby każdy gość czuł się wyjątkowo - mówił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE Artur Derela, dyrektor generalny Courtyrad by Marriott Warsaw Airport.
Jak dodaje - Paradoksalnie, ponieważ teraz tych gości jest mniej, to możemy im poświęcić więcej czasu. My staramy się wykorzystać nasze możliwości, naszych kucharzy, cukierników, szefów kuchni, żeby stworzyć małe dzieła sztuki i zaskoczyć czymś gościa. Wiemy przecież, że jeżeli gość będzie zadowolony z pobytu, zostawi pozytywną opinię w internecie, a to automatycznie nakręca nam dalszą sprzedaż.
Więcej w najnowszym wydaniu "Hotelarza".
Dodaj komentarz