Firma Qualpro rozpoczęła inicjatywę Akademii Qualpro, w ramach której świadczy usługi szkoleniowe, doradcze i audytowe na rzecz hoteli i obiektów hotelowych. Według założenia twórców, szkolenia z Revenue Management dla hotelarstwa mają pomóc hotelom poprawić wyniki po zniesieniu obostrzeń.
Akademia Qualpro powstała na początku tego roku po starannej analizie potrzeb rynkowych oraz określeniu bolączek związanych ze współczesnym hotelarstwem, w tym sprawą pandemii COVID-19. Twórcy inicjatywy, Michał Forysiak i Ziemowit Szubielski, ustalili, że wiele hoteli nie wdrożyło ujednoliconych praktyk związanych z Zarządzaniem Przychodami. Powody takiego stanu rzeczy są różne, jednak konsekwencje, zwłaszcza w dobie pandemii, mogą być bardzo surowe - hotele mogą stracić szansę na poprawę wyników.
Z tego powodu Michał i Ziemowit, doświadczeni Revenue Managerowie i hotelarze-praktycy, rozpoczęli szkolenia pod marką Akademii Qualpro, na których przekazują wiedzę przedstawicielom hoteli i obiektów hotelowych. Podczas szkoleń pokazywane są (anonimowo) różne przypadki z wielu polskich hoteli, a uczestnicy wykonują zadania typowe dla pracy prawdziwego Revenue Managera. Na koniec uczestnicy muszą zdać egzamin, a wtedy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
Z powodu obostrzeń i ograniczenia możliwości organizacji spotkań, szkolenia Akademii Qualpro realizowane są w formie e-szkoleń. Uczestnicy komunikują się z trenerem Revenue Management oraz wykonują zadania za pomocą interaktywnych aplikacji online. W miarę luzowania obostrzeń w ofercie Akademii Qualpro planowane są również szkolenia stacjonarne oraz wizyty w hotelach w celu przeprowadzenia konsultacji lub audytu Revenue Management.
Dodaj komentarz