Qualpro uruchamia szkolenia Revenue Management dla hotelarstwa

Firma Qualpro rozpoczęła inicjatywę Akademii Qualpro, w ramach której świadczy usługi szkoleniowe, doradcze i audytowe na rzecz hoteli i obiektów hotelowych. Według założenia twórców, szkolenia z Revenue Management dla hotelarstwa mają pomóc hotelom poprawić wyniki po zniesieniu obostrzeń.

Michał Forysiak i Ziemowit Szubielski

Akademia Qualpro powstała na początku tego roku po starannej analizie potrzeb rynkowych oraz określeniu bolączek związanych ze współczesnym hotelarstwem, w tym sprawą pandemii COVID-19. Twórcy inicjatywy, Michał Forysiak i Ziemowit Szubielski, ustalili, że wiele hoteli nie wdrożyło ujednoliconych praktyk związanych z Zarządzaniem Przychodami. Powody takiego stanu rzeczy są różne, jednak konsekwencje, zwłaszcza w dobie pandemii, mogą być bardzo surowe - hotele mogą stracić szansę na poprawę wyników.

Z tego powodu Michał i Ziemowit, doświadczeni Revenue Managerowie i hotelarze-praktycy, rozpoczęli szkolenia pod marką Akademii Qualpro, na których przekazują wiedzę przedstawicielom hoteli i obiektów hotelowych. Podczas szkoleń pokazywane są (anonimowo) różne przypadki z wielu polskich hoteli, a uczestnicy wykonują zadania typowe dla pracy prawdziwego Revenue Managera. Na koniec uczestnicy muszą zdać egzamin, a wtedy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

Z powodu obostrzeń i ograniczenia możliwości organizacji spotkań, szkolenia Akademii Qualpro realizowane są w formie e-szkoleń. Uczestnicy komunikują się z trenerem Revenue Management oraz wykonują zadania za pomocą interaktywnych aplikacji online. W miarę luzowania obostrzeń w ofercie Akademii Qualpro planowane są również szkolenia stacjonarne oraz wizyty w hotelach w celu przeprowadzenia konsultacji lub audytu Revenue Management.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *