- Jesteśmy doświadczonymi hotelarzami. Dla nas optymalizacje i redukcje kosztów to chleb powszedni. Mamy wskaźniki rentowności, analizujemy nasze raporty P&L i na bieżąco wprowadzamy konieczne zmiany. Przywykliśmy do tego, że tłumaczymy właścicielom, w jaki sposób zarządzamy ich majątkiem. Teraz ta komunikacja jest szczególnie ważna, bo decyzje trzeba podejmować szybko i nie ma miejsca na kosztowne nieporozumienia. Sprawdza się powiedzenie, że czas to pieniądz. W tym wypadku oszczędzony pieniądz- mówił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE Paweł Lewtak, dyrektor generalny Polonia Palace Hotel Warszawa, członek zarządu Hotele Warszawskie „Syrena”.
Prowadzący dyskusję Radosław Altheim dopytywał także swoich rozmówców o kwestie dotyczące prowadzenia promocji w tej trudnej rzeczywistości.
-Obecnie dodatkowe nakłady na promocję nie wygenerują dodatkowego ruchu. Choć prawdopodobnie nasi przyszli goście w czasie pandemii spędzają w sieci dużo więcej czasu i okazjonalnie przeglądają oferty hoteli. Dlatego z punktu myślenia długoterminowego i dbania o widoczność naszej marki, całkowite wygaszenie promocji w sieci jest nieracjonalne. Pozycjonowanie naszych hoteli to proces cykliczny. Przerywając działania, z czasem całkiem stracimy efekty, chociaż nie stanie się to z dnia na dzień. Kluczowe jest więc prowadzenie działań bez przerwy w oparciu o rekomendacje naszych partnerów wspierających działania promocyjne w sieci, aby nie stracić naszej pozycji, na którą pracowaliśmy często długie lata - wyjaśniał Paweł Lewtak.
Dodaj komentarz