Sieć IHG wkroczyła w 2021 r., odświeżając swoją markę i dodając do nazwy: Hotels & Resorts, co ma jeszcze bardziej odzwierciedlać misję firmy „True Hospitality for Good” (Prawdziwa gościnność dla wspólnego dobra). Portfolio brandów hotelowych podzielono na cztery kolekcje: Luxury & Lifestyle, m.in. z Intercontinental i Indigo, Premium z Crowne Plaza i voco, Essentials z Holiday Inn oraz Suites.
Jak informuje sieć: „zmiana z IHG na IHG Hotels & Resorts poprzez dodanie do nazwy handlowej firmy Hotels & Resorts akcentuje portfolio 16 marek hoteli współistniejących ze sobą jak jedna rodzina. Wizualna tożsamość marki IHG Hotels & Resorts została zmieniona, aby lepiej opowiedzieć historię marki i uczynić ją bardziej odpowiednią i atrakcyjną dla gości, właścicieli hoteli, współpracowników i tych, którzy w przyszłości zasilą szeregi pracowników IHG na całym świecie. Nowa paleta barw, atrakcyjne galerie zdjęć, współczesna czcionka oraz pobudzający design prezentują markę firmy oraz doświadczenia hotelowe w sposób bardziej angażujący odbiorcę”.
Odświeżona tożsamość firmy ma pomóc „we wzmocnieniu percepcji firmy oraz jej sposobach, w jakie angażuje gości, właścicieli hoteli i współpracowników. Pomaga ona również promować szerokie portfolio firmy w sposób bardziej efektywny”. W sieci IHG Hotels & Resorts funkcjonuje 16 marek z blisko 6 tys. hoteli w 100 krajach. Marki hoteli IHG prezentowane są teraz w czterech odrębnych kolekcjach, co ma umożliwić gościom podjęcie właściwej decyzji dotyczącej ich podróży w zależności od indywidualnych potrzeb. Kolekcja Luxury and Lifestyle jest zdefiniowana przez „ponadczasowe dziedzictwo, połączenie unikatowego designu i niezapomnianej obsługi gości. Kolekcja ta sprawia, że każda podróż jest celebracją niezwykłych przeżyć, z których każde zachowuje swój wyjątkowy charakter”. Należą do niej:
Six Senses Hotels Resorts Spas,
Regent Hotels & Resorts,
InterContinental Hotels & Resorts,
Kimpton Hotels & Restaurants,
Hotel Indigo.
Kolekcja Premium „sprawia, iż podróże są osobiste i mają konkretny cel. Zapewnia gościom poczucie przynależności i dobrego samopoczucia, a dobrze przemyślane szczegóły powodują, że każda podróż jest ważna i wyjątkowa”. Obejmuje ona:
HUALUXE Hotels & Resorts,
Crowne Plaza Hotels & Resorts,
EVEN Hotels,
voco Hotels. Kolekcja Essentials „jest zawsze i wszędzie tam, gdzie są nasi goście. Ciepłe przyjęcie oraz zaufanie to fundamenty, na których opiera się kolekcja Essentials oraz koncept prawdziwej gościnności”.
W jej skład wchodzą:
Holiday Inn Hotels & Resorts,
Holiday Inn Express,
avid hotels. Kolekcja Suites „zaprasza gości na dłuższe pobyty, zapewniając im domowy komfort, który zawsze pozostaje na wyciągnięcie dłoni”.
Jej marki to:
Atwell Suites,
Staybridge Suites,
Holiday Inn Club Vacations,
Candlewood Suites
Jak informuje sieć: „zmiana z IHG na IHG Hotels & Resorts poprzez dodanie do nazwy handlowej firmy Hotels & Resorts akcentuje portfolio 16 marek hoteli współistniejących ze sobą jak jedna rodzina. Wizualna tożsamość marki IHG Hotels & Resorts została zmieniona, aby lepiej opowiedzieć historię marki i uczynić ją bardziej odpowiednią i atrakcyjną dla gości, właścicieli hoteli, współpracowników i tych, którzy w przyszłości zasilą szeregi pracowników IHG na całym świecie. Nowa paleta barw, atrakcyjne galerie zdjęć, współczesna czcionka oraz pobudzający design prezentują markę firmy oraz doświadczenia hotelowe w sposób bardziej angażujący odbiorcę”.
Odświeżona tożsamość firmy ma pomóc „we wzmocnieniu percepcji firmy oraz jej sposobach, w jakie angażuje gości, właścicieli hoteli i współpracowników. Pomaga ona również promować szerokie portfolio firmy w sposób bardziej efektywny”. W sieci IHG Hotels & Resorts funkcjonuje 16 marek z blisko 6 tys. hoteli w 100 krajach. Marki hoteli IHG prezentowane są teraz w czterech odrębnych kolekcjach, co ma umożliwić gościom podjęcie właściwej decyzji dotyczącej ich podróży w zależności od indywidualnych potrzeb. Kolekcja Luxury and Lifestyle jest zdefiniowana przez „ponadczasowe dziedzictwo, połączenie unikatowego designu i niezapomnianej obsługi gości. Kolekcja ta sprawia, że każda podróż jest celebracją niezwykłych przeżyć, z których każde zachowuje swój wyjątkowy charakter”. Należą do niej:
Six Senses Hotels Resorts Spas,
Regent Hotels & Resorts,
InterContinental Hotels & Resorts,
Kimpton Hotels & Restaurants,
Hotel Indigo.
Kolekcja Premium „sprawia, iż podróże są osobiste i mają konkretny cel. Zapewnia gościom poczucie przynależności i dobrego samopoczucia, a dobrze przemyślane szczegóły powodują, że każda podróż jest ważna i wyjątkowa”. Obejmuje ona:
HUALUXE Hotels & Resorts,
Crowne Plaza Hotels & Resorts,
EVEN Hotels,
voco Hotels. Kolekcja Essentials „jest zawsze i wszędzie tam, gdzie są nasi goście. Ciepłe przyjęcie oraz zaufanie to fundamenty, na których opiera się kolekcja Essentials oraz koncept prawdziwej gościnności”.
W jej skład wchodzą:
Holiday Inn Hotels & Resorts,
Holiday Inn Express,
avid hotels. Kolekcja Suites „zaprasza gości na dłuższe pobyty, zapewniając im domowy komfort, który zawsze pozostaje na wyciągnięcie dłoni”.
Jej marki to:
Atwell Suites,
Staybridge Suites,
Holiday Inn Club Vacations,
Candlewood Suites
Dodaj komentarz