Rynek spotkań 2021. Jak zwiększyć zyski przy mniejszej liczbie uczestników?

Autor: Grzegorz Asman
Żegnamy rok 2020 bez żalu i sentymentu. Wszyscy szykowali się na udany rok, a spotkał nas lockdown. Dla branży spotkań (realizowanych w znaczącej części w hotelach) był to szczególnie ciężki czas. Jednak pora pomyśleć o przyszłości. Co więc czeka hotele pod kątem konferencji w 2021 r.? Inwestycje. Inwestycje w infrastrukturę do realizacji spotkań hybrydowych Wkrótce rozpocznie się proces stopniowego luzowania obostrzeń. W pierwszej kolejności dotyczyć to będzie podróży służbowych, następnie ruchu turystycznego, a później spotkań. Oczywiście reżim sanitarny i ograniczenia liczby uczestników wydarzeń zostaną z nami na długo. Jest jednak coś, co wpłynie bardziej na branżę spotkań od samych ograniczeń administracyjnych i sanitarnych. Tym czymś są… Strach i wygoda Strach przed wirusem. Niestety, trzeba pogodzić się z tym, że COVID-19 zostanie z nami na zawsze. Szczepienia są (i będą) dobrowolne, co przełoży się na 50-60 proc. zaszczepionych ludzi, a to zbyt mało, aby całkowicie wygasić epidemię. A i tak taką liczbę zaszczepionych uzyskamy zapewne około 2022 r. Dla części spotkania zawsze będą obarczone ryzykiem. Z pewnością wpłynie to na ograniczenie zainteresowania bezpośrednim udziałem w eventach. Dotyczyć to będzie zarówno uczestników, jak i organizatorów (strach przez zachorowaniem pracowników). Wygod [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *