Po soft brandach – marki eklektyczne

Stworzona w połowie ubiegłego roku przez sieć Marriott International marka/platforma krótkoterminowego wynajmu apartamentów i domów Homes & Villas by Marriott International weszła do Polski. W jej ofercie jest już ok. 50 apartamentów nad morzem i w największych miastach. Z kolei sieć Accor uruchomiła stronę Apartments & Villas z ofertą prywatnych apartamentów, willi i domów. Kryzys spowodowany pandemią zmienił sposób życia, pracy i podróżowania. I zmienia hotelarstwo, ponieważ ludzie szukają miejsc bardziej prywatnych niż hotele, ale oferujących standard, do jakiego przyzwyczaili się w hotelach. Dlatego segment markowych rezydencji, łączących specyfikę prywatnych domów z luksusowym brandingiem, stał się nowym kierunkiem ekspansji największych graczy hotelarskich. Bo okazał się najbardziej odporny na kryzys. Już od kilku lat wykazywał się on coraz bardziej zróżnicowaną ofertą i rekordowym rozwojem, ale rok 2020 zdecydowanie wzmocnił ten trend. W słowniku definicji hotelarskich pojawiło się już nawet nowe pojęcie – marki eklektyczne, czyli prywatne apartamenty, wille i domy, które są obsługiwane zgodnie ze standardami uznanych marek zarządzających programem wynajmu, łącząc komfort prywatnego domu z gamą usług hotelarskich. To kolejny etap rozwoju globalnych sieci po tzw. soft brandach, które stały się popularne w połowie dekady – niezależnych hoteli, które mogą pozostać niezależne pod sw [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *