W rankingu 7NAJ publikowanym w najnowszym „Hotelarzu” nagradzamy najważniejsze zjawiska na rynku hotelarskim w mijającym roku w siedmiu kategoriach. W kategorii Nowa Marka Roku wygrała Crowne Plaza, marka z segmentu upscale, która zadebiutowała na polskim rynku „z przytupem”.
Jej pierwszy hotel ruszył w największej inwestycji hotelowej otwartej w tym roku w Polsce – z 430 pokojami łącznie z Holiday Inn Express (i ze skybarem na 21 piętrze). W największej inwestycji mix-use otwartej w tym roku – The Warsaw HUB z dwoma 130-metrowymi biurowcami (łącznie z hotelem 113 tys. m kw.). W największym zagłębiu biurowym w Polsce poza „Mordorem” – na bliskiej Woli, która wkrótce pod względem liczby metrów kwadratowych zapewne nawet go przegoni. I w centralnym punkcie tego zagłębia przy Rondzie Daszyńskiego (do tego całość połączona jest przejściem podziemnym ze stacją metra). A w tym roku podpisano też umowę na Crowne Plaza w Kołobrzegu ze 468 apartamentami – największy hotel nad polskim Bałtykiem, co pokazuje też elastyczność tej marki, która przy każdej swojej lokalizacji zasługuje na tytuł NAJ.
Więcej w najnowszym "Hotelarzu".
Dodaj komentarz