Dominik Sołtysik,
wiceprezes zarządu Orbisu
Hotelarstwo to jedna z branż najbardziej dotkniętych przez pandemię, jak ocenia Pan ten rok z perspektywy Orbisu.
Niewątpliwie, kryzys związany z gwałtownym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 ma najdotkliwsze skutki w historii globalnego hotelarstwa i był szeroko odczuwalny w wielu branżach na całym świecie. Branża hotelarska była przyzwyczajona do radzenia sobie z kryzysami, ale jeszcze nigdy na taką skalę. Dotychczas nie spotkaliśmy się z okolicznościami, które wymuszałyby na nas zamknięcie hoteli i spowodowały tak znaczące spadki przychodów. Pandemia pojawiła się nagle i nieoczekiwanie, i to w czasie dynamicznego rozwoju Orbisu. Wszyscy na bieżąco uczyliśmy się jak postępować, aby w jak najlepszym stopniu zapewnić bezpieczeństwo pracownikom, gościom i firmie. To dzięki szybkiej mobilizacji naszych zespołów zarówno w hotelach, jak i w biurze zarządu, mogliśmy natychmiast zareagować na zmieniającą się rzeczywistość, dostosowując nasze procesy do nowych warunków i procedur bezpieczeństwa.
Podczas pandemii wielu rzeczy uczyliśmy się na nowo, takich jak np. niestandardowych form codziennej komunikacji czy pracy zdalnej, która niewątpliwie ma ogromny wpływ na relacje i kulturę organizacyjną w firmie. Staramy się być w ciągłym kontakcie z naszymi zespołami, prowadzimy regularne wideoczaty na temat aktualnej sytuacji, bieżących sukcesów i problemów, a także planów na przyszłość.
2020 rok był dla Orbisu wyjątkowy ze względu na jubileusz 100-lecia działalności naszej firmy. Niestety gwałtowny wybuch pandemii i wprowadzone restrykcje w regionie zatrzymały nasze plany celebrowania rocznicy. D [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz