Sieć B&B Hotels przygotowała nową, globalną platformę rezerwacyjną, obejmującą ofertę wszystkich hoteli dostępnych w 12 krajach, w tym w Polsce.
Nowa odsłona wyróżnia się minimalistyczną szatą graficzną, spójną z identyfikacją wizualną sieci. Serwis rezerwacyjny jest dostępny w sześciu wersjach językowych, w tym także w języku polskim. Nowa strona to element strategii rozwoju sieci w aspekcie międzynarodowym. – B&B Hotels to marka hotelowa, która jest już rozpoznawalna w Europie, także w Polsce. Wierzę, że ta zmiana przełoży się na wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród gości zza granicy, a ci z Polski tym chętniej będą wybierać hotele B&B podróżując poza granicami swojego kraju – mówi Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska. Strona jest w pełni responsywna, dzięki czemu można z niej korzystać także na smarftonach i na tabletach. Użytkownicy urządzeń z systemem Android lub IOS mogą również pobrać i zainstalować oficjalną aplikację mobilną B&B Hotels. •
Nowa odsłona wyróżnia się minimalistyczną szatą graficzną, spójną z identyfikacją wizualną sieci. Serwis rezerwacyjny jest dostępny w sześciu wersjach językowych, w tym także w języku polskim. Nowa strona to element strategii rozwoju sieci w aspekcie międzynarodowym. – B&B Hotels to marka hotelowa, która jest już rozpoznawalna w Europie, także w Polsce. Wierzę, że ta zmiana przełoży się na wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród gości zza granicy, a ci z Polski tym chętniej będą wybierać hotele B&B podróżując poza granicami swojego kraju – mówi Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska. Strona jest w pełni responsywna, dzięki czemu można z niej korzystać także na smarftonach i na tabletach. Użytkownicy urządzeń z systemem Android lub IOS mogą również pobrać i zainstalować oficjalną aplikację mobilną B&B Hotels. •
Dodaj komentarz