Dolnośląska Organizacja Turystyczna we współpracy z Samorządem Województwa rozstrzygnęła konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny Dolnego Śląska 2020. W tym roku wśród zwycięzców znaleźli się Czarna Góra Resort, Żywe Muzeum Ceramiki Manufaktura w Bolesławcu oraz Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu.
Każdego roku trzy podmioty z Dolnego Śląska uzyskują tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego. W 2020 roku decyzją Kapituły Konkursu równorzędny Certyfikat Najlepszego Produktu Turystycznego Dolnego Śląska oraz nagrodę w postaci vouchera o wartości 5 tysięcy złotych na wspólne działania promocyjne z Samorządem Województwa oraz Dolnośląską Organizacją Turystyczną otrzymali: Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu, Czarna Góra Resort i Żywe Muzeum Ceramiki Manufaktura w Bolesławcu.
Obiekty, które otrzymują wyróżnienie stanowią o sile branży w regionie. Zwycięzcy corocznych konkursów to jednocześnie liderzy rynku turystycznego. Wyróżnianie podmiotów reprezentujących najwyższe standardy pozwala tworzyć na Dolnym Śląsku wysokiej jakości ofertę dla turystów oraz skutecznie rywalizować o gości z kraju i za granicy.
Celem konkursu jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej poprzez kreowanie produktów, które nie tylko wyróżniają się atrakcyjnością turystyczną, ale także są nowatorskie, przyjazne turystom i dają wiele możliwości spędzenia w ciekawy sposób wolnego czasu. Co rok w ich ocenie Kapituła zwraca szczególną uwagę na dostępność produktu turystycznego dla turysty czy wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacji w rozwoju produktów. Certyfikaty te to najważniejsza nagroda w dziedzinie turystyki, stanowi ona rekomendację i gwarancję usług na najwyższym poziomie. Podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia pozycję w ofertach dla klientów, dzięki czemu marka danego produktu staje się rozpoznawalna w całym kraju i nawet za granicą.
Dodaj komentarz