Marka hotelowa B&B Hotels przygotowała nową, globalną platformę rezerwacyjną, obejmującą ofertę wszystkich hoteli sieci dostępnych w 12 krajach, w tym w Polsce.
Nowa odsłona wyróżnia się minimalistyczną szatą graficzną, spójną z identyfikacją wizualną sieci. Po utworzeniu konta w serwisie, można nią również swobodnie zarządzać. Serwis rezerwacyjny jest dostępny w sześciu wersjach językowych, w tym także w języku polskim. – Pod jednym adresem zebraliśmy ofertę wszystkich hoteli należących do B&B Hotels, tworząc jedną, wspólną dla całej sieci, platformę rezerwacyjną. Od tego momentu nasi goście będą mogli w łatwy sposób znaleźć w jednym miejscu wszystkie niezbędne informacje dotyczące poszczególnych hoteli B&B i wygodnie rezerwować w nich noclegi z gwarancją najniższej ceny– mówi Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.
Nowa, wielojęzyczna strona internetowa to ważny element strategii rozwoju sieci w aspekcie międzynarodowym. – B&B Hotels to marka hotelowa, która jest już rozpoznawalna w Europie, także w Polsce. Wierzę, że ta zmiana przełoży się na wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród gości zza granicy, a ci z Polski tym chętniej będą wybierać hotele B&B podróżując poza granicami swojego kraju – dodaje Béatrice Bouchet.
Strona jest w pełni responsywna, dzięki czemu można z niej wygodnie korzystać także na smarftonach czy tabletach. Użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym Android lub IOS mogą również pobrać i zainstalować oficjalną aplikację mobilną B&B Hotels.
Dodaj komentarz