Golden Tulip Warsaw Centre w przyszłym roku powita gości w nowych wnętrzach. Prowadzone obecnie prace renowacyjne obejmują cały obiekt, dlatego hotel wyłączony jest z użytkowania.
Zlokalizowany przy pl. Zawiszy w kompleksie z Campanile i Premiere Classe, Golden Tulip dysponuje 143 pokojami i centrum konferencyjno-bankietowym na 300 osób. Rezultatem prac renowacyjnych mają być nowoczesne wnętrza, którym ton nadadzą – z jednej strony – industrialne materiały konstrukcyjne, takie jak surowe cegły i stal, z drugiej zaś – eleganckie drewniane wykończenia i miedziane detale. Wystrój uzupełnią minimalistyczne meble w odcieniach brązu, zieleni i granatu oraz rozproszone oświetlenie, co ma nadać hotelowi charakter przestronnego, a zarazem przytulnego loftu.
W hotelowych pokojach oddzielone będą za pomocą przepierzenia część zasadnicza z łóżkiem, strefą wypoczynkową i stanowiskiem roboczym od strefy obejmującej łazienkę, toaletę i garderobę. Części publiczne hotelu to z kolei słoneczne miejsca z wysokimi, jasnymi wnętrzami. – Chcemy, aby dzięki realizowanej właśnie inwestycji hotel Golden Tulip stał się prawdziwą wizytówką naszej flagowej marki w sercu Warszawy. – mówi François Delattre, director integration management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech. – Wszystkie hotelowe wnętrza będą zatem oferować naszym gościom przestrzeń, w której praca i czas wolny łączą się w doskonałej harmonii. Czy to podczas wyjazdów służbowych lub wypoczynkowych, czy przy okazji organizowania spotkań biznesowych, integracji lub innych wydarzeń, jestem przekonany, że wszyscy goście hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odkryją pełne znaczenie naszego brandowego hasła „Playtime. Anytime”, w myśl którego realizujemy ten projekt. •
Zlokalizowany przy pl. Zawiszy w kompleksie z Campanile i Premiere Classe, Golden Tulip dysponuje 143 pokojami i centrum konferencyjno-bankietowym na 300 osób. Rezultatem prac renowacyjnych mają być nowoczesne wnętrza, którym ton nadadzą – z jednej strony – industrialne materiały konstrukcyjne, takie jak surowe cegły i stal, z drugiej zaś – eleganckie drewniane wykończenia i miedziane detale. Wystrój uzupełnią minimalistyczne meble w odcieniach brązu, zieleni i granatu oraz rozproszone oświetlenie, co ma nadać hotelowi charakter przestronnego, a zarazem przytulnego loftu.
W hotelowych pokojach oddzielone będą za pomocą przepierzenia część zasadnicza z łóżkiem, strefą wypoczynkową i stanowiskiem roboczym od strefy obejmującej łazienkę, toaletę i garderobę. Części publiczne hotelu to z kolei słoneczne miejsca z wysokimi, jasnymi wnętrzami. – Chcemy, aby dzięki realizowanej właśnie inwestycji hotel Golden Tulip stał się prawdziwą wizytówką naszej flagowej marki w sercu Warszawy. – mówi François Delattre, director integration management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech. – Wszystkie hotelowe wnętrza będą zatem oferować naszym gościom przestrzeń, w której praca i czas wolny łączą się w doskonałej harmonii. Czy to podczas wyjazdów służbowych lub wypoczynkowych, czy przy okazji organizowania spotkań biznesowych, integracji lub innych wydarzeń, jestem przekonany, że wszyscy goście hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odkryją pełne znaczenie naszego brandowego hasła „Playtime. Anytime”, w myśl którego realizujemy ten projekt. •
Dodaj komentarz