II Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii MADE FOR RESTAURANT on-line 16 listopada   POD PATRONATEM HOTELARZA

16 listopada w poniedziałek odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Gastronomiczna on-line MADE FOR Restaurant  2020. Swoją wiedzą, inicjatywami i doświadczeniem podzielą się eksperci z całej Polski. Szczególna uwaga zwrócona zostanie na Kraków, który został partnerem konferencji i prezentuje przekrój sytuacji w dzisiejszej gastronomii.  Patronem wydarzenia jest „Hotelarz”.



Udział w konferencji po wcześniejszej rejestracji jest całkowicie bezpłatny.

Jesienna edycja Konferencji Kryzysowej MADE FOR Restaurant to praktyczne kompendium wiedzy i doświadczeń od najlepszych specjalistów. Wśród restauratorów, których będzie można posłuchać znaleźli się: Artur Jarczyński (m.in. Der Elefant i Jeff’s), Wiktor Wróbel (Heart by Amaro), Beata Śniechowska (Młoda Polska Bistro & Pianino), Piotr Popiński (m.in. Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz), Radosław Fronc (m.in. Szara Gęś, Fiorentina), Tomasz Czudowski (knajp.pl, AleWino, Forty). Uczestników konferencji przywita Prezydent Krakowa, Jacek Majchrowski.
- Krakowska gastronomia, pomimo niełatwej sytuacji w jakiej się znalazła, wciąż trwa i stara się utrzymać na rynku wprowadzając nowe koncepty biznesowe. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę z faktu, że to, co było aktualne miesiąc temu, w chwili obecnej już się zmienia. Sytuacja jest bardzo dynamiczna, pojawiają się kolejne obostrzenia i wszyscy staramy się jak najlepiej znaleźć w tej rzeczywistości - mówi Elżbieta Kantor, dyrektor wydziału ds. turystyki Urzędu Miasta Krakowa.

Pomimo dramatycznej sytuacji, a właściwie w związku z nią, na krakowskim rynku gastronomicznym jest wiele kreatywnych pomysłów i inicjatyw, które walczą o przetrwanie. Z krakowskimi restauratorami będą o tym rozmawiać krytyk kulinarny Maciej Nowak wspólnie z Agnieszką Małkiewic, prezes FOR Solutions, pomysłodawczyni i organizator konferencji. Pokazane będą takie miejsca jak: Bottiglieria 1881, Breaking Bread, Filipa 18 Food Wine Art, Nolio, Karakter, Boccanera, Pod Nosem i Molam Thai Canteen&Bar oraz Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

- Kolejny zakaz działalności stacjonarnej dla restauracji i barów, który rząd wprowadził w piątek 23 października, może okazać się zabójczy dla wielu przedstawicieli rynku. Nie wiemy, jak długo w praktyce lokale gastronomiczne nie będą mogły wrócić do normalnego funkcjonowania - mówi Agnieszka Małkiewicz. - Organizujemy drugą Kryzysową Konferencję on-line, bo chcemy posłuchać tych restauratorów oraz dostawców, którzy z wiosennego lockdownu wyszli obronną ręką. Podsumujemy to, co się sprawdziło. Wskażemy rozwiązania, które pomogą biznesowo i mentalnie przetrwać kolejny etap w gastronomii. Zapraszam do grona tych, którzy chcą wiedzieć i rozumieć!

Całość konferencji podzielona została na bloki tematyczne. W dziale BIZNES, RYNEK, KULTURA prelegenci przeanalizują sytuację na polskim i światowym rynku gastronomicznym, m.in. będzie się można dowiedzieć, jak wyglądają rozmowy z rządem. Przed południem wystąpią Łukasz Adamowicz (TUgether, hotel Bonifacio) i Piotr Popiński (Good Food Concept), Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego) oraz radca prawny Edyta Duchnowska (Prawo w restauracji).

W studiu w Krakowie odbędzie się debata SALON KRAKOWA na temat nowego oblicza Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019. O roli kultury, gastro i sukcesów takich, jak gwiazdka Michelin w rozwoju turystyki miejskiej rozmowę poprowadzi Bartek Kieżun, a odpowiedzi będą udzielać Robert Piaskowski (Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury), Paweł Laskowski (SeeKrakow), Katarzyna Płachecka (Have a bite), Przemek Klima (Bottiglieria 1881) i Renata Targosz (ZaKładka Bistro de Cracovie).

Podczas wystąpień MASTER CLASS będzie można przyjrzeć się demokratycznemu wydaniu fine dining w restauracji Heart By Amaro w Nosalowym Dworze - opowie o tym Wiktor Wróbel. Wraz z Emilią Pożarowszczyk ze Skarbów Serowara i Bursztynowa Bistro omówione zostaną niestandardowe metody promocji restauracji, np. działania z celebrytami. Będzie też można posłuchać, czy własny system do zamawiania jedzenia się opłaca - zdradzi to restaurator Artur Jarczyński, który uruchomił portal delidelivery.pl. Praktycznym punktem programu będzie Maraton rozwiązań MARKETINGowych od najlepszych firm zajmujących się marketingiem gastronomicznym: budowanie społeczności, tajemnice TripAdvisora, kreatywne zarządzanie projektami, działania social media dla delivery czy komunikacją wizualną. W tym panelu wystąpią Angelika Borysiak z brand2eat, Klaudiusz Kobylecki z MojStolik.pl, Oskar Tomczak z PROTIP Marketing, Katarzyna Młynarczyk z Socjomanii i Handelka, Magdalena Malutko z Od kuchni, Łukasz Hodorowicz ze Studia GO i Karolina Milczanowska z Jedling Marketing, Have a bite.

Z ciekawostek – przedstawiciel Gourment Foods, Artur Sienkiewicz zaprezentuje dwie taktyki działań marketingowych związane z wykorzystaniem infrastruktury marketingowej dostawców i wiedzy z zakresu e-commerce. Zapowiada się też ciekawa rozmowa o zmianach gustów konsumenckich na bazie rynku wina i wody. W dyskusji wezmą udział Adam Drozdowski z Partner Center HORECA, Tomasz Kolecki i Piotr Bolczak z Żywca Zdrój, Paweł Tatara z konceptu Monka Toruń i Paweł Anders z The Cork Wrocław. Rozmowę poprowadzi dziennikarz i pisarz Łukasz Modelski. Z kolei o rozwoju rynku dostaw, potencjale i zawirowaniach opowiedzą Hanna Wencka z Aviko HoReCa Polska, Tomasz Czudowski (knajp.pl, Forty, AleWino) i Grzegorz Aksamit ze Stavy.

W programie znalazły się również działy - GASTRONOMIA OCZAMI GOŚCI I BLOGERÓW KULINARNYCH, ODPOWIEDZIALNI DOSTAWCY oraz ROZWÓJ OSOBISTY.

Cała agenda konferencji dostępna jest już na jej stronie: https://forsolutions.pl/konferencja-kryzysowa-on-line-11-2020-program-konferencji/

***

ORGANIZATOR - FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją.

PARTNERZY STRATEGICZNI: Transgourmet, Selgros Cash&Carry i MojStolik.pl.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *