Zarządzanie hotelową siecią Wi-Fi w czasach pandemii. Z chmury

Autor: Iwo Ostalski, TP-Link Polska
Od kilku lat dostępność i jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny w portalach typu booking.com. I choć wiele hoteli w Polsce znajduje się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 stawia przed nimi kolejne wyzwania. Poprawnie zaprojektowane hotelowe sieci charakteryzują się wysokim poziomem bezpieczeństwa, chroniącym klientów przed cyberatakami oraz sam hotel i jego pracowników przed utratą wrażliwych danych z sieci lokalnej. Systemy Wi-Fi przeznaczone dla branży HoReCa dysponują także intuicyjnymi narzędziami do zarządzania siecią bezprzewodową, które pozwalają identyfikować gości poprzez SMS, Facebooka oraz jednorazowe hasła dostępu, które są szczególnie wygodne dla obsługi hotelu. Problem pojawia się w momencie, gdy hotelowa sieć Wi-Fi wymaga interwencji specjalisty. Często nie jest to nawet istotna awaria, ale konieczność wprowadzenia drobnych zmian – chociażby aktualizacji firmware’u znajdującej się w sieci urządzeń, aby utrzymać wspomniane wcześniej bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Epidemia COVID-19 sprawiła, że cała branża notuje kilkudziesięcioprocentowy spadek przychodów. Aby przetrwać ten trudny okres, należy szukać oszczędności, tak [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *