Autor: Joanna Kulesza, PROFITROOM
Kilka podpowiedzi, jak dobrze wykorzystana technologia pozwala hotelom generować więcej rezerwacji i przejmować żmudne obowiązki zespołu hotelowego
Współczesne hotelarstwo wymaga od pracowników najwyższych standardów obsługi. Doskonała jakość to gwarancja bezpieczeństwa, którego goście w dobie pandemii oczekują najbardziej. Jak pogodzić jednak wymagania odwiedzających hotele z dużą liczbą obowiązków? Z pomocą przychodzi automatyzacja obsługi.
Wielozadaniowość nie jest obca pracownikom hotelu, którzy od zawsze niezależnie od piastowanego stanowiska muszą być uniwersalni i radzić sobie w każdej sytuacji. Pandemia zmusiła obecnie do jeszcze większej elastyczności w zakresie podejmowanych zadań. Pomniejszone zespoły w tym samym czasie muszą wykonać więcej obowiązków niż jeszcze na początku roku.
Technologia odpowiedzią na utrzymanie jakości
Z badań firmy Blue Media pochodzących z raportu „Finanse Polaków w czasach pandemii” wynika, że technologia cały czas zyskuje na znaczeniu. Ośmiu na dziesięciu badanych zgadza się z twierdzeniem, że zmiany technologiczne w naszym życiu są nieuniknione. Dodatkowo siedmiu na dziesięciu respondentów uważa, że zmiany te czynią nasze życie łatwiejszym. Hotele obecnie prześcigają się nie tylko w pomysłach na uatrakcyjnienie oferty dla gości, ale także starają się konkurować technologicznie. Poniżej kilka podpowiedzi, jak dobrze wykorzystana technologia pozwala hotelom generować więcej rezerwacji i przejmować żmudne obowiązki zespołu hotelowego.
Efektywne zarządzanie sprzedażą – channel manager
Jeżeli w obiekcie do tej pory wprowadzan [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz