Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła wprowadzenie nowej marki – Radisson Individuals. To marka konwersyjna, która oferuje niezależnym hotelom oraz sieciom regionalnym wejście do globalnej platformy Radisson Hotel Group, łącząc korzyści z rozpoznawalności i doświadczenia sieci z możliwością zachowania własnej tożsamości.
Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na swoją specyfikę i osobowość, oferują gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie przy zapewnieniu wysokich standardów jakości i gościnności programu „Yes, I can”, w połączeniu z lokalnymi smakami i wyjątkowością poszczególnych hoteli. – Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania współczesnego rynku, zarówno ze strony właścicieli hoteli, jak i gości.
Dołączenie do Radisson Individuals to idealny pierwszy krok dla hoteli z wysoką jakością usług, które chcą zachować niezależność lub rozważają wejście pod którąś z naszych głównych marek, a także ciekawa propozycja dla lokalnych marek hotelowych, poszukujących dodatkowych kanałów dystrybucji i/lub opcji co-brandingu – mówi Federico J. González, dyrektor generalny Radisson Hotel Group. – Wprowadzenie na rynek Radisson Individuals stanowi kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać jedną z trzech topowych marek hotelowych na świecie oraz marką wybieraną przez właścicieli, gości i pracowników. Wejście pod markę Radisson Individuals ma stworzyć hotelom szansę na zwiększenie ich widoczności, wzmocnienie zaufania klientów i uzyskanie dostępu do szerszego grona odbiorców dzięki wielu kanałom dystrybucji i globalnej strukturze sprzedaży. Jak przekonuje RHG, hotele te skorzystają na sile negocjacyjnej sieci i korzyściach skali, dostaną także dostęp do zintegrowanych platform IT i revenue oraz kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.
Hotele, które będą chciały dołączyć do Radisson Individuals, przejdą procedurę oceny zgodności (compliance assessment), koncentrującą się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z protokołem SGS w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, Online Index, ocenianym za pomocą GRI (wytyczne do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju), zgodności z przepisami Fire & Life Safety oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych grupy. Hotelarze należący do Radisson Individuals przejdą szkolenie dotyczące filozofii obsługi programu „Yes, I can!” i uzyskają ponad 80 proc. punktów GRI, co zapewni wysokie standardy jakości obsługi gości. – Radisson Individuals oferuje właścicielom niezbędną elastyczność w kształtowaniu swojej przyszłości i zapewnieniu sukcesu poprzez dołączenie do Grupy Hotelowej Radisson.
Jest to unikatowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy na podstawie punktacji online od gości. Mówiąc prościej, jest to marka dla hoteli, które mają udokumentowaną liczbę zadowolonych gości – tłumaczy Elie Younes, executive vice president & chief development officer, Radisson Hotel Group. Do marki Radisson Individuals dołączyły już hotele w Wielkiej Brytanii i Azji, trwają rozmowy dotyczące obiektów we Włoszech, Niemczech, Rosji i innych krajach.
Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na swoją specyfikę i osobowość, oferują gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie przy zapewnieniu wysokich standardów jakości i gościnności programu „Yes, I can”, w połączeniu z lokalnymi smakami i wyjątkowością poszczególnych hoteli. – Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania współczesnego rynku, zarówno ze strony właścicieli hoteli, jak i gości.
Dołączenie do Radisson Individuals to idealny pierwszy krok dla hoteli z wysoką jakością usług, które chcą zachować niezależność lub rozważają wejście pod którąś z naszych głównych marek, a także ciekawa propozycja dla lokalnych marek hotelowych, poszukujących dodatkowych kanałów dystrybucji i/lub opcji co-brandingu – mówi Federico J. González, dyrektor generalny Radisson Hotel Group. – Wprowadzenie na rynek Radisson Individuals stanowi kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać jedną z trzech topowych marek hotelowych na świecie oraz marką wybieraną przez właścicieli, gości i pracowników. Wejście pod markę Radisson Individuals ma stworzyć hotelom szansę na zwiększenie ich widoczności, wzmocnienie zaufania klientów i uzyskanie dostępu do szerszego grona odbiorców dzięki wielu kanałom dystrybucji i globalnej strukturze sprzedaży. Jak przekonuje RHG, hotele te skorzystają na sile negocjacyjnej sieci i korzyściach skali, dostaną także dostęp do zintegrowanych platform IT i revenue oraz kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.
Hotele, które będą chciały dołączyć do Radisson Individuals, przejdą procedurę oceny zgodności (compliance assessment), koncentrującą się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z protokołem SGS w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, Online Index, ocenianym za pomocą GRI (wytyczne do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju), zgodności z przepisami Fire & Life Safety oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych grupy. Hotelarze należący do Radisson Individuals przejdą szkolenie dotyczące filozofii obsługi programu „Yes, I can!” i uzyskają ponad 80 proc. punktów GRI, co zapewni wysokie standardy jakości obsługi gości. – Radisson Individuals oferuje właścicielom niezbędną elastyczność w kształtowaniu swojej przyszłości i zapewnieniu sukcesu poprzez dołączenie do Grupy Hotelowej Radisson.
Jest to unikatowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy na podstawie punktacji online od gości. Mówiąc prościej, jest to marka dla hoteli, które mają udokumentowaną liczbę zadowolonych gości – tłumaczy Elie Younes, executive vice president & chief development officer, Radisson Hotel Group. Do marki Radisson Individuals dołączyły już hotele w Wielkiej Brytanii i Azji, trwają rozmowy dotyczące obiektów we Włoszech, Niemczech, Rosji i innych krajach.
Dodaj komentarz