Od początku października certyfikatem sieci HRS „Clean & Safe” legitymuje się 11 hoteli sieci Dobry Hotel. HRS „Clean & Safe” to dokument poświadczający wysoki standard higieny i bezpieczeństwa dla osób wybierających się w podróż służbową, dla których czynnik czystości i higieny jest kluczowy przy wyborze hotelu biznesowego.
Certyfikat „Clean & Safe” gwarantuje spełnianie przez hotel najwyższych standardów bezpieczeństwa i czystości. – Dzięki spełnieniu wszystkich wymagań certyfikacji hotele naszej sieci Dobry Hotel mogą zapewnić wszystkim swoim gościom planującym wyjazd na spotkania służbowe i konferencje do największych polskich miast oraz popularnych miejscowości turystycznych maksymalne bezpieczeństwo. Od samego początku trwania pandemii spełnialiśmy najwyższe standardy, zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, głównego inspektora sanitarnego oraz WHO.
Natomiast teraz możemy dodatkowo potwierdzić nasz standard higieny i czystości niniejszym prestiżowym w branży certyfikatem HRS – podkreśla Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający siecią Dobry Hotel. W związku z pandemią na całym świecie wprowadzone zostały liczne ograniczenia w podróżowaniu, co miało ogromny wpływ na segment korporacyjny rynku hotelarskiego. W miarę znoszenia restrykcji następował stopniowy powrót klientów do hoteli, choć jest to możliwe tylko pod warunkiem przestrzegania zasad dotyczących m.in. zachowania dystansu społecznego i noszenia maseczek w pomieszczeniach zamkniętych zgodnie z zaleceniami rządowymi.
Grupa HRS, międzynarodowy portal do rezerwacji miejsc hotelowych dla klientów korporacyjnych, obsługujący największe sieci hotelowe i firmy na świecie, przygotowała nowy standard certyfikacji bezpieczeństwa i czystości w obsługiwanych przez nią hotelach. Znak „Clean & Safe” gwarantuje, że dany obiekt spełnia aż 50 wymagań zgrupowanych w 12 kategoriach. Poza standardowym reżimem sanitarnym hotel zapewnia też bezdotykowy serwis posiłków z opcją na wynos oraz bezdotykową recepcję, gdzie bez kolejki i konieczności wypełniania druków można bezpiecznie zameldować i wymeldować się, a także zapłacić za pobyt. Wszystkie miejsca ogólnodostępne, a także często dotykane powierzchnie (np. klamki) są też szczególnie często czyszczone i dezynfekowane. Ponadto, co ważne z punktu widzenia klientów biznesowych przyjeżdżających na spotkania lub konferencje, obiekt oznaczony jako „Clean & Safe” zapewnia kontrolowany dostęp do zarezerwowanych pomieszczeń, rozdzielenie grup klientów, a także oddzielne przechowywanie ich bagażu. •
Certyfikat „Clean & Safe” gwarantuje spełnianie przez hotel najwyższych standardów bezpieczeństwa i czystości. – Dzięki spełnieniu wszystkich wymagań certyfikacji hotele naszej sieci Dobry Hotel mogą zapewnić wszystkim swoim gościom planującym wyjazd na spotkania służbowe i konferencje do największych polskich miast oraz popularnych miejscowości turystycznych maksymalne bezpieczeństwo. Od samego początku trwania pandemii spełnialiśmy najwyższe standardy, zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, głównego inspektora sanitarnego oraz WHO.
Natomiast teraz możemy dodatkowo potwierdzić nasz standard higieny i czystości niniejszym prestiżowym w branży certyfikatem HRS – podkreśla Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający siecią Dobry Hotel. W związku z pandemią na całym świecie wprowadzone zostały liczne ograniczenia w podróżowaniu, co miało ogromny wpływ na segment korporacyjny rynku hotelarskiego. W miarę znoszenia restrykcji następował stopniowy powrót klientów do hoteli, choć jest to możliwe tylko pod warunkiem przestrzegania zasad dotyczących m.in. zachowania dystansu społecznego i noszenia maseczek w pomieszczeniach zamkniętych zgodnie z zaleceniami rządowymi.
Grupa HRS, międzynarodowy portal do rezerwacji miejsc hotelowych dla klientów korporacyjnych, obsługujący największe sieci hotelowe i firmy na świecie, przygotowała nowy standard certyfikacji bezpieczeństwa i czystości w obsługiwanych przez nią hotelach. Znak „Clean & Safe” gwarantuje, że dany obiekt spełnia aż 50 wymagań zgrupowanych w 12 kategoriach. Poza standardowym reżimem sanitarnym hotel zapewnia też bezdotykowy serwis posiłków z opcją na wynos oraz bezdotykową recepcję, gdzie bez kolejki i konieczności wypełniania druków można bezpiecznie zameldować i wymeldować się, a także zapłacić za pobyt. Wszystkie miejsca ogólnodostępne, a także często dotykane powierzchnie (np. klamki) są też szczególnie często czyszczone i dezynfekowane. Ponadto, co ważne z punktu widzenia klientów biznesowych przyjeżdżających na spotkania lub konferencje, obiekt oznaczony jako „Clean & Safe” zapewnia kontrolowany dostęp do zarezerwowanych pomieszczeń, rozdzielenie grup klientów, a także oddzielne przechowywanie ich bagażu. •
Dodaj komentarz