JLL i Tétris dołączają do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Agencja JLL i firma Tétris dołączyły do grona firm członkowskich Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Misją organizacji jest m.in. praca na rzecz tworzenia sprzyjających warunków dla rozwoju sektora hoteli i gastronomii w naszym kraju.

JLL to czołowa globalna agencja doradcza działająca na rynku nieruchomości. Firma świadczy szerokie spektrum usług, również w segmencie hoteli, doradzając w obszarze inwestycji hotelowych, przygotowując badania rynku, studia wykonalności, analizy finansowe i wyceny oraz doradzając w zakresie pozyskiwania operatorów. – Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona hotelarzy z całej Polski, aby jeszcze lepiej rozumieć i móc wspierać branżę.

W ramach działalności naszego zespołu regularnie współpracujemy z dużymi inwestorami i grupami hotelowymi, a dzięki globalnej platformie JLL dobrze rozumiemy sektor także w szerszym, europejskim kontekście. Mamy ambicje dzielić się z członkami naszą wiedzą z rynku i wymieniać wspólne doświadczenia hotelowe – mówi Agata Janda, dyrektor ds. doradztwa hotelowego w JLL. Tétris, należący do Grupy JLL, łączy potencjał światowego giganta w obszarze aranżacji wnętrz biurowych, hotelowych i handlowych z wieloletnim doświadczeniem Neo Świat (spółki zakupionej w 2015 r.) na polskim rynku. Firma wykonuje projekty w całej Polsce, zarządzając realizacjami z biur w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

W portfolio Tétris znajdują się takie prestiżowe realizacje hoteli i apartamentów jak Nobu Hotel Warsaw, Puro, Intercontinental czy Sofitel. – Od lat wspieramy inwestorów rynku hospitality w realizacji ich wizji odnośnie projektów wykończenia lub modernizacji obiektów hotelowych w różnych rejonach Polski. Prężnie rozwijamy tę część naszej działalności w branży fit-out, mamy niezbędne know-how oraz doświadczony zespół, dzięki czemu możemy spojrzeć na trendy w obszarze wykonawstwa z szerszej perspektywy. Chcemy aktywnie włączyć się w merytoryczne dyskusje prowadzone w ramach izby i wymieniać się spostrzeżeniami – mówi Kamila Dzionek, business development manager w Tétris. •


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *