Hotel Brant dołącza do rodziny hoteli Mercure

Accor podpisał umowę franczyzy z właścicielem hotelu Brant Warszawa Wiązowna, Polish Business Promotion, należącą m.in. do Kuby Wesołowskiego. Obiekt od grudnia będzie funkcjonował pod marką Mercure.



Otwarty w 2013 r. kompleks Brant Hotel & Restaurant z 60 pokojami zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel. – Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor.

Goście mogą skorzystać z wielu atrakcji zarówno wewnątrz hotelu, jak i w zielonej przestrzeni dookoła kompleksu. Do ich dyspozycji są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. – Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić kilka zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy mogli jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Nasze doświadczenie w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 – uważa Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion.•


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *