Autor: Maciej Grelowski
Autor jest hotelarzem.
W latach 1992-2004 był prezesem zarządu spółki ORBIS SA
Polscy hotearze potrzebują dobrze zorganizowanej organizacji branżowej
Sprawa „salonów" powraca do mnie, pomimo że nie jestem tych „salonów" nawet cząstką. Cata moja wiedza na tematy związane ze środowiskiem nie jest wcale rezultatem mojej przenikliwej aktywności.
ie udzielam się, nie bywam na spotkaniach grupowych. Często natomiast spotykam różnych przedstawicieli środowiska, którzy dużo i chętnie mówią. W Polsce w zasadzie jeśli się mówi to najchętniej źle. Z tego też powodu i ja otrzymuję najczęściej informacje obciążone niechęcią. Tak też o nich piszę. W odróżnieniu jednak od tych, którzy mówią cicho, ja piszę otwarcie i bez obaw. Przy okazji: pragnę przeprosić tych, którym oberwało się niezashiżenie za przekazywanie informacji poufnych - zwłaszcza na temat wyborów do władz Izby Gospodarczej PZH. Apeluję do tych niezadowolonych, aby nie czynili zarzutów ludziom, których nawet nie znam, a zostali osądzeni. Najlepiej - lak myślę - przeciwdziałać zlej op [...]
W latach 1992-2004 był prezesem zarządu spółki ORBIS SA
Polscy hotearze potrzebują dobrze zorganizowanej organizacji branżowej
Sprawa „salonów" powraca do mnie, pomimo że nie jestem tych „salonów" nawet cząstką. Cata moja wiedza na tematy związane ze środowiskiem nie jest wcale rezultatem mojej przenikliwej aktywności.
ie udzielam się, nie bywam na spotkaniach grupowych. Często natomiast spotykam różnych przedstawicieli środowiska, którzy dużo i chętnie mówią. W Polsce w zasadzie jeśli się mówi to najchętniej źle. Z tego też powodu i ja otrzymuję najczęściej informacje obciążone niechęcią. Tak też o nich piszę. W odróżnieniu jednak od tych, którzy mówią cicho, ja piszę otwarcie i bez obaw. Przy okazji: pragnę przeprosić tych, którym oberwało się niezashiżenie za przekazywanie informacji poufnych - zwłaszcza na temat wyborów do władz Izby Gospodarczej PZH. Apeluję do tych niezadowolonych, aby nie czynili zarzutów ludziom, których nawet nie znam, a zostali osądzeni. Najlepiej - lak myślę - przeciwdziałać zlej op [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz