We wtorek 29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po 6 miesięcznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott doskonaliliśmy kompetencje uczestników z zakresu zarządzania ceną w hotelu.
Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? O tym dyskutowaliśmy między innymi podczas merytorycznych warsztatów prowadzonych tradycyjnie przez pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Podczas szkolenia był również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i wartość merytoryczną seminarium.
Na kolejne szkolenie, tym razem poświęcone "Zarządzaniu recepcją w hotelu" zapraszamy już 13 października.
Szczegóły TUTAJ
Dodaj komentarz