Revenue management w czasach pandemii   AKADEMIA HOTELARZA

We wtorek 29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po 6 miesięcznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott doskonaliliśmy kompetencje uczestników z zakresu zarządzania ceną w hotelu.

Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? O tym dyskutowaliśmy między innymi podczas merytorycznych warsztatów prowadzonych tradycyjnie przez pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Podczas szkolenia był również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i wartość merytoryczną seminarium.

W trosce o maksymalne bezpieczeństwo uczestników szkolenie zrealizowane został zgodnie z zasadami bezpieczeństwa szkoleń Akademii Hotelarza.

Na kolejne szkolenie, tym razem poświęcone "Zarządzaniu recepcją w hotelu" zapraszamy już 13 października.

Szczegóły TUTAJ



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *