Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka, z wykształcenia socjolog, jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spótce Consierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświecony consierge w oparciu o literaturę światowych standardów
Budowanie przewagi konkurencyjnej trzeba oprzeć na wiedzy, doświadczeniu i ciężkiej pracy
Niełatwo jest dziś przebojem zdobyć wiodącą pozycję na rynku hotelowym. Branża - stara jak świat: podstawowa usługa (nocleg i wyżywienie)-jest niezmienna, od dziesięcioleci.
Ogromne znaczenie ma lokalizacja — miejsce, w którym hotel powstał i będzie stał przez następne 50 lat, to bardzo sztywne ramy, które nie pozostawiają nam wiele swobody.
Menedżer przyjmując nałożone na siebie zadanie będzie szukał szans osiągnięcia sukcesu w opcjach perspektywy marketingowej. Kluczowe znaczenie dla podejmowania właściwych decyzji będzie miało zarządzanie strategiczne wiedzą o rynku.
Uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej o umiejętność uważnego zastosowania wiedzy
0 klientach i konsumentach daje efekty w postaci:
• rozszerzania   [...]
Autorka, z wykształcenia socjolog, jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spótce Consierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświecony consierge w oparciu o literaturę światowych standardów
Budowanie przewagi konkurencyjnej trzeba oprzeć na wiedzy, doświadczeniu i ciężkiej pracy
Niełatwo jest dziś przebojem zdobyć wiodącą pozycję na rynku hotelowym. Branża - stara jak świat: podstawowa usługa (nocleg i wyżywienie)-jest niezmienna, od dziesięcioleci.
Ogromne znaczenie ma lokalizacja — miejsce, w którym hotel powstał i będzie stał przez następne 50 lat, to bardzo sztywne ramy, które nie pozostawiają nam wiele swobody.
Menedżer przyjmując nałożone na siebie zadanie będzie szukał szans osiągnięcia sukcesu w opcjach perspektywy marketingowej. Kluczowe znaczenie dla podejmowania właściwych decyzji będzie miało zarządzanie strategiczne wiedzą o rynku.
Uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej o umiejętność uważnego zastosowania wiedzy
0 klientach i konsumentach daje efekty w postaci:
• rozszerzania   [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz