Biała Lilia to bezpłatny program partnerski, którego głównym celem jest wdrożenie wysokich standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach gastronomicznych, w tym hotelowych, w czasach COVID-19. Dzięki kampanii takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat Białej Lilii, będący gwarancją, że obiekty zrobiły wszystko, aby zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa w swoich wnętrzach. Zadaniem kampanii Biała Lilia jest pokazanie bezpiecznych, spełniających obecne najwyższe standardy higieny obiektów gastronomicznych, w których konsument poczuje się komfortowo i pewnie. Dzięki odznaczeniu Białej Lilii ma mieć pewność, że lokal posiadający ten znak spełnia najwyższe standardy higieniczne. Celem jest pomoc restauratorom w budowaniu zaufania swoich klientów i powrocie do normalności. Aby wziąć udział w kampanii, należy wypełnić ankietę na stronie bialalilia.pl. Ankieta ma pomóc optymalnie przygotować się do audytu. Audyt odbywa się w czasie rzeczywistym, w godzinach pracy restauracji i trwa od dwóch do czerech godzin. Właściciele nie ponoszą kosztów związanych z audytem. Po pozytywnie zakończonym audycie obiekt otrzyma logo kampanii społecznej Biała Lilia w postaci naklejki na szybę i certyfikatu, które będą gwarancją, że zrobił wszystko, aby zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychiczny swoich klientów w czasach COVID-19. Organizatorami kampanii są m.in.: Diversey, Higma Service, Gabart, Doczysta.pl, Klub Szefów Kuchni oraz Akademia Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich. „Hotelarz” został patronem kampanii. •
Dodaj komentarz