Autor: Zbyszek Bugaj
Hotele w wybranych miastach Polski według opinii umieszczonych na znanych światowych portalach podróżniczych
Hotelarstwo w Polsce rozwija się także poza najbardziej znanymi polskimi metropoliami, takimi jak Warszawa, Trójmiasto czy Kraków. Niektóre z tych miast, jak Toruń, są atrakcyjne turystycznie. Inne, jak choćby Katowice, muszą polegać na gościu biznesowym.
„Lublin - Jedzenie dobre, ale serwis nieco zbyt zrelaksowany, choć przyjacielski..."
Ktokolwiek był w Grand Hotel Lublinianka wie, że przymiotnik „grand" w pełni się hotelowi należy. Goście zagraniczni także podzielają tę opinię. Pokój byt bardzo duży, w wysokim standardzie i z klimatyzacją.
Personel w recepcji i barze mówił dobrym angielskim, Śniadania w postaci akceptowalnego bufetu. Gość tego hotelu odczuje jego standard czterech gwiazdek podobnie, jak w innych tego typu obieklach na świecie, jednak wspaniały budynek, dodaje mu dodatkowego charakteru. Czuć tu bardzo zrelaksowaną atmosferę. Co więcej, hotel oferuje wiele za umiarkowane pieniądze — stwierdził gość z Bedfordshire. Nazwo „Grand" jest właściwie dobrana - przyznał inny gość z Londynu. Personel przyjacielski i pomocny. Pokój 115 byl duży, ale nieco za ciasny z powodu zbyt wielu mebli, miai także niezbyt pewne łóżka. Pokój był czysty i jasny.
Klimatyzacja - wydajna, ale jej obsługa niezbyt łatwa i jasna. Łazienka ogromna z toaletą obok niemętnego okna! Wanna miała wysokie boki. Prysznic był także wysoko i mógł z łatwością zalać podłogę, ponieważ boczne szyby nie w pełni zamykały wannę. Tak czy inaczej, wszystko mogło być lepiej zaprojektowane - ocenił wymagający Anglik [...]
Hotelarstwo w Polsce rozwija się także poza najbardziej znanymi polskimi metropoliami, takimi jak Warszawa, Trójmiasto czy Kraków. Niektóre z tych miast, jak Toruń, są atrakcyjne turystycznie. Inne, jak choćby Katowice, muszą polegać na gościu biznesowym.
„Lublin - Jedzenie dobre, ale serwis nieco zbyt zrelaksowany, choć przyjacielski..."
Ktokolwiek był w Grand Hotel Lublinianka wie, że przymiotnik „grand" w pełni się hotelowi należy. Goście zagraniczni także podzielają tę opinię. Pokój byt bardzo duży, w wysokim standardzie i z klimatyzacją.
Personel w recepcji i barze mówił dobrym angielskim, Śniadania w postaci akceptowalnego bufetu. Gość tego hotelu odczuje jego standard czterech gwiazdek podobnie, jak w innych tego typu obieklach na świecie, jednak wspaniały budynek, dodaje mu dodatkowego charakteru. Czuć tu bardzo zrelaksowaną atmosferę. Co więcej, hotel oferuje wiele za umiarkowane pieniądze — stwierdził gość z Bedfordshire. Nazwo „Grand" jest właściwie dobrana - przyznał inny gość z Londynu. Personel przyjacielski i pomocny. Pokój 115 byl duży, ale nieco za ciasny z powodu zbyt wielu mebli, miai także niezbyt pewne łóżka. Pokój był czysty i jasny.
Klimatyzacja - wydajna, ale jej obsługa niezbyt łatwa i jasna. Łazienka ogromna z toaletą obok niemętnego okna! Wanna miała wysokie boki. Prysznic był także wysoko i mógł z łatwością zalać podłogę, ponieważ boczne szyby nie w pełni zamykały wannę. Tak czy inaczej, wszystko mogło być lepiej zaprojektowane - ocenił wymagający Anglik [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz