Daniel Walczyk, Ailleron
Pandemia COVID-19 pociągnęła za sobą skutki, które mogą być nieodwracalne, jeśli chodzi o sposób obsługi gości obiektów noclegowych. Już teraz hotele dokładają wszelkich starań, by zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim gościom, przede wszystkim przez wzmożoną dbałość o czystość i dezynfekcję pomieszczeń. Czy w tych działaniach można uwzględnić nowe technologie IT w hotelu?
Udział technologii w naszym życiu wzrasta z roku na rok i choć niektórych może to przerażać, to trudno wyobrazić sobie życie bez korzystania z tych udogodnień. Np. nikogo nie dziwi fakt, że dziś bezpiecznie płaci się telefonem w sklepie lub w szybki sposób można uregulować rachunki poprzez mobilną aplikację bankową. Uproszczenie procedur obsługi w różnych dziedzinach życia poprzez rozwiązania cyfrowe to wyraźna tendencja, a w wielu wypadkach wręcz standard. Ze względu na to również branża hotelarska zaczęła interesować się wykorzystaniem technologii w walce o poczucie bezpieczeństwa przez gości, a przede wszystkim – by osiągać zakładane cele biznesowe. Oto kilka praktycznych sposobów, na jakie można je zrealizować.
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz