Dzięki nowemu katalogowi klasyfikacji hoteli, który od 1 czerwca wszedł w życie, Hotelstars Union oferuje nowoczesny i przejrzysty system oceny dla ponad 22 tys. sklasyfikowanych hoteli, co obejmuje 1,2 mln pokoi w Europie. Polska ma status członka-obserwatora HSU, a rodzimą branżę hotelarską w stowarzyszeniu reprezentuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Kraje członkowskie mają czas na jego wdrożenie do 1 stycznia 2021 r.
Hotelstars Union to nowoczesny, jednolity system europejskiej klasyfikacji obiektów hotelowych oparty na jakości usług. Co pięć-sześć lat kryteria klasyfikacji są poddawane weryfikacji, w celu ich modernizacji zgodnie z potrzebami gości i wymaganiami rynku. – Po ponad 18 miesiącach intensywnej pracy z sukcesem zakończyliśmy bieżący proces przeglądu katalogu kryteriów. Udało nam się pogodzić stanowiska wszystkich 17 krajów członkowskich. W wielu krajach klasyfikacja hoteli jest związana z tradycją i historią, dlatego często nie jest łatwo wejść na nowy grunt – wyjaśnia prezes HSU Jens Zimmer Christensen, dziękując wszystkim uczestniczącym krajom za ich konstruktywną pracę. Nowe kryteria HSU obowiązują od 1 czerwca 2020 r.
Droga do wprowadzenia HSU w Polsce
W Hotelstars Union jest obecnie zrzeszonych 17 krajów. Obok Polski także Francja, Włochy, Gruzja, Azerbejdżan, Słowacja, Hiszpania i Irlandia mają status czło [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz