10 czerwca otwarty został nowy hotel ibis Styles z 65 pokojami, restauracją Winestone, pierwszą w mieście kręgielnią, połączony z parkiem wodnym. Jego motywem przewodnim jest lokalne dziedzictwo regionu, czyli nawiązania do historii oraz procesu powstawania tutejszej ceramiki. To 16. hotel pod marką ibis Styles w Polsce.
Położony na Dolnym Śląsku Bolesławiec słynie z ceramiki produkowanej od XIX wieku. Oryginalne i ludowe rękodzieła stały się znakiem rozpoznawalnym tego miejsca. Artystyczne dziedzictwo regionu, a także unikatowe wyroby posłużyły za inspirację dla motywu przewodniego nowego hotelu ibis Styles, zaprojektowanego przez pracownię Tremend. Od przekroczenia progu obiektu goście mają okazję odkrywać tradycyjne wzornictwo połączone z nowoczesnymi trendami i innowacyjnymi rozwiązaniami tutejszej ceramiki i rzemiosła. Po wejściu do hotelu mogą zapoznać się z pierwszym etapem formowania kształtu i rzeźby naczyń – funkcję stanowisk recepcyjnych pełnią dwie filiżanki, a ich kolory odzwierciedlają barwniki używane do nakładania wzorów na naczyniach (kolor kobaltowy przed wypaleniem ma barwę wrzosową – tak jak kolor na jednym ze standów recepcyjnych). Do kolejnych stref hotelu gości prowadzi grafika z motywem rozprzestrzeniającego się barwnika. Poszczególne części designu nawiązują do kolejnych etapów wytwarzania ceramicznych rękodzieł. Odniesienia do miejscowego dziedzictwa znajdują się we wnętrzach kolorowych pokoi, a także w przestrzeniach wspólnych. Wśród nich znalazły się: ceramiczne talerze na ścianach, malunki inspirowane ceramiką i procesem jej wytwarzania czy fotele kształtem przypominające filiżanki. – Niepowtarzalny i wyjątkowy charakter tutejszej bolesławieckiej ceramiki wpisuje się w markę ibis Styles, oferującą unikatowy wystrój wnętrz i motywy przewodnie dla każdego hotelu. Artystyczne rękodzieła są naszym lokalnym dziedzictwem, a każdy gość, który przybędzie do Bolesławca, rozpocznie przygodę z jego odkrywaniem już od momentu wejścia do hotelu. Dodatkowo atrakcyjna lokalizacja sprawia, że ibis Styles Bolesławiec to idealny punkt noclegowy dla wszystkich turystów – mówi Anna Pitek, dyrektor hotelu ibis Styles Bolesławiec, wcześniej dyrektor generalna Mercure Opole. Właścicielem hotelu jest spółka celowa ibis Bolesławiec należąca do lokalnych przedsiębiorców. Spółka kupiła w 2016 r. od miasta działkę pod hotel za 1,5 mln zł i od razu podpisała umowę na hotel pod marką ibis Styles. •
Położony na Dolnym Śląsku Bolesławiec słynie z ceramiki produkowanej od XIX wieku. Oryginalne i ludowe rękodzieła stały się znakiem rozpoznawalnym tego miejsca. Artystyczne dziedzictwo regionu, a także unikatowe wyroby posłużyły za inspirację dla motywu przewodniego nowego hotelu ibis Styles, zaprojektowanego przez pracownię Tremend. Od przekroczenia progu obiektu goście mają okazję odkrywać tradycyjne wzornictwo połączone z nowoczesnymi trendami i innowacyjnymi rozwiązaniami tutejszej ceramiki i rzemiosła. Po wejściu do hotelu mogą zapoznać się z pierwszym etapem formowania kształtu i rzeźby naczyń – funkcję stanowisk recepcyjnych pełnią dwie filiżanki, a ich kolory odzwierciedlają barwniki używane do nakładania wzorów na naczyniach (kolor kobaltowy przed wypaleniem ma barwę wrzosową – tak jak kolor na jednym ze standów recepcyjnych). Do kolejnych stref hotelu gości prowadzi grafika z motywem rozprzestrzeniającego się barwnika. Poszczególne części designu nawiązują do kolejnych etapów wytwarzania ceramicznych rękodzieł. Odniesienia do miejscowego dziedzictwa znajdują się we wnętrzach kolorowych pokoi, a także w przestrzeniach wspólnych. Wśród nich znalazły się: ceramiczne talerze na ścianach, malunki inspirowane ceramiką i procesem jej wytwarzania czy fotele kształtem przypominające filiżanki. – Niepowtarzalny i wyjątkowy charakter tutejszej bolesławieckiej ceramiki wpisuje się w markę ibis Styles, oferującą unikatowy wystrój wnętrz i motywy przewodnie dla każdego hotelu. Artystyczne rękodzieła są naszym lokalnym dziedzictwem, a każdy gość, który przybędzie do Bolesławca, rozpocznie przygodę z jego odkrywaniem już od momentu wejścia do hotelu. Dodatkowo atrakcyjna lokalizacja sprawia, że ibis Styles Bolesławiec to idealny punkt noclegowy dla wszystkich turystów – mówi Anna Pitek, dyrektor hotelu ibis Styles Bolesławiec, wcześniej dyrektor generalna Mercure Opole. Właścicielem hotelu jest spółka celowa ibis Bolesławiec należąca do lokalnych przedsiębiorców. Spółka kupiła w 2016 r. od miasta działkę pod hotel za 1,5 mln zł i od razu podpisała umowę na hotel pod marką ibis Styles. •
Dodaj komentarz