10 czerwca w Sopocie gości zaczął przyjmować nowy hotel Radisson Blu z 219 pokojami, centrum konferencyjnym o powierzchni 2 tys. m kw., restauracją z własnym ogrodem warzywno-ziołowym oraz strefą basenową i 12 gabinetami SPA. Hotel położony przy ul. Bitwy pod Płowcami naprzeciwko Marriotta należy do trójmiejskiego dewelopera Grupy Inwestycyjnej Hossa.
Tuż obok 1 lipca startuje Sopotorium Medical Spa ze 110 pokojami. Pokoje w Radisson Blu Sopot przygotowano w dwóch autorskich aranżacjach: art déco i modern chic. Standardowe pokoje mają 28 m kw. Upscale’owy, szykowny styl wnętrz, osadzony w detalu inspirowanym naturą, został opracowany przez firmę Iliard Architecture and Interior Design. Hotel oferuje ponad 2 tys. m kw. na imprezy biznesowe i prywatne, stając się największym hotelowym centrum konferencyjnym w Trójmieście. Dzięki ponad 30 konfiguracjom sal, Radisson Blu Sopot pozwala gościom i organizatorom na maksymalną elastyczność. Wkrótce oddany zostanie także Grand Pavillon Music & Meetings, mogący pomieścić do 1 tys. osób, a także sąsiadująca z nim przestrzeń licząca 22 tys. m kw. na imprezy plenerowe. Strefa SPA & wellness zaoferuje basen pływacki o długości 25 m, basen rekreacyjny, centrum fitness i siłownię z wyposażeniem Technogym, kompleks saun, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne oraz zewnętrzną saunę dla 35 osób, a także 12 pokoi zabiegowych oraz salon szybkiej kosmetyki. Na terenie hotelu znajduje się także zewnętrzna sauna dla 50 osób oraz Dom Jogi z programem zajęć. Kulinarnym sercem Radisson Blu Hotel Sopot jest restauracja à la carte z menu opartym na regionalnych produktach, pochodzących z własnej uprawy w hotelowym ogrodzie oraz m.in. kartę prowansalskich win z prywatnej winnicy Château Isolette. Na gości czekać też będą produkty wytwarzane na miejscu, m.in. wędliny, ciasta i pieczywo. – Wierzymy, że Radisson Blu Hotel Sopot będzie tętniącym życiem kurortem przez cały rok, jako jedno z najbardziej znaczących miejsc spotkań i wydarzeń kulturalnych w trójmiejskiej metropolii. Infrastruktura i udogodnienia, które oferujemy w kompleksie hotelowym, mogą być wykorzystywane nie tylko przez naszych klientów, ale także przez lokalnych mieszkańców, którzy chcą poznać naszą bogatą ofertę rekreacyjną i MICE – mówi Katarzyna Dowgiałło-Edel, dyrektor Radisson Blu Hotel Sopot. Hossa działkę pod hotel w Sopocie kupiła sześć lat temu za 11 mln zł od miasta i na początku 2016 r. rozpoczęła budowę. To ósmy hotel pod marką Radisson Blu w Polsce. Na działce obok już 1 lipca rusza kompleks Sopotorium Medical SPA w standardzie 4-gwiazdkowego hotelu z centrum kuracyjnym i SPA o powierzchni 3 tys. m kw. •
Tuż obok 1 lipca startuje Sopotorium Medical Spa ze 110 pokojami. Pokoje w Radisson Blu Sopot przygotowano w dwóch autorskich aranżacjach: art déco i modern chic. Standardowe pokoje mają 28 m kw. Upscale’owy, szykowny styl wnętrz, osadzony w detalu inspirowanym naturą, został opracowany przez firmę Iliard Architecture and Interior Design. Hotel oferuje ponad 2 tys. m kw. na imprezy biznesowe i prywatne, stając się największym hotelowym centrum konferencyjnym w Trójmieście. Dzięki ponad 30 konfiguracjom sal, Radisson Blu Sopot pozwala gościom i organizatorom na maksymalną elastyczność. Wkrótce oddany zostanie także Grand Pavillon Music & Meetings, mogący pomieścić do 1 tys. osób, a także sąsiadująca z nim przestrzeń licząca 22 tys. m kw. na imprezy plenerowe. Strefa SPA & wellness zaoferuje basen pływacki o długości 25 m, basen rekreacyjny, centrum fitness i siłownię z wyposażeniem Technogym, kompleks saun, jacuzzi wewnętrzne i zewnętrzne oraz zewnętrzną saunę dla 35 osób, a także 12 pokoi zabiegowych oraz salon szybkiej kosmetyki. Na terenie hotelu znajduje się także zewnętrzna sauna dla 50 osób oraz Dom Jogi z programem zajęć. Kulinarnym sercem Radisson Blu Hotel Sopot jest restauracja à la carte z menu opartym na regionalnych produktach, pochodzących z własnej uprawy w hotelowym ogrodzie oraz m.in. kartę prowansalskich win z prywatnej winnicy Château Isolette. Na gości czekać też będą produkty wytwarzane na miejscu, m.in. wędliny, ciasta i pieczywo. – Wierzymy, że Radisson Blu Hotel Sopot będzie tętniącym życiem kurortem przez cały rok, jako jedno z najbardziej znaczących miejsc spotkań i wydarzeń kulturalnych w trójmiejskiej metropolii. Infrastruktura i udogodnienia, które oferujemy w kompleksie hotelowym, mogą być wykorzystywane nie tylko przez naszych klientów, ale także przez lokalnych mieszkańców, którzy chcą poznać naszą bogatą ofertę rekreacyjną i MICE – mówi Katarzyna Dowgiałło-Edel, dyrektor Radisson Blu Hotel Sopot. Hossa działkę pod hotel w Sopocie kupiła sześć lat temu za 11 mln zł od miasta i na początku 2016 r. rozpoczęła budowę. To ósmy hotel pod marką Radisson Blu w Polsce. Na działce obok już 1 lipca rusza kompleks Sopotorium Medical SPA w standardzie 4-gwiazdkowego hotelu z centrum kuracyjnym i SPA o powierzchni 3 tys. m kw. •
Dodaj komentarz