Samorząd Województwa Lubelskiego wspólnie z Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną rozpoczęli ogólnopolską kampanię „Wybierz #KierunekLubelskie”, która wpisuje się w działania rządu, pod kątem ratowania branży turystycznej w Polsce. Kampania promocyjna „Wybierz #KierunekLubelskie” ma za zadanie zachęcić Polaków do spędzenia wypoczynku wakacyjnego w województwie lubelskim – ukazując dzięki temu walory turystyczne regionu.
Filmy
realizujące kampanię#KierunekLubelskiesą obietnicą
delektowania się wolnością, która czeka na spragnionych przestrzeni, kontaktu z
przyrodą i tęskniących za różnego rodzaju aktywnościami. Kampania skoncentrowana jest na
wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic
walking, pokazywaniu potencjalnym turystom szlaków turystycznych, atrakcji
znajdujących się na nich oraz pięknych krajobrazach województwa lubelskiego. W
ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – Polsat News, TVP1 i TVP2 emitowany jest
30-sekundowy spot reklamowy oraz dwanaście 1-minutowych filmów we wszystkich 16
oddziałach terenowych TVP3, w najlepszych pasmach oglądalności, tzw. prime time.
Wzmocnieniem kampanii #KierunekLubelskie są spoty radiowe emitowane w Radiu Lublin i Radiu Free (które obejmują zasięgiem całe województwo lubelskie plus przygraniczne tereny), a także w ogólnopolskim Radiu RMF FM. Dzięki tak zorganizowanej kampanii chcemy zachęcić do przyjazdu turystów z całej Polski do województwa lubelskiego, a dodatkowo przypomnieć mieszkańcom naszego regionu, że warto odkrywać „małą Ojczyznę”, zamiast wyjeżdżać gdzieś dalej.
Kampania „Wybierz #KierunekLubelskie” prowadzona jest również w social mediach www.fb.com/LubelskiePL i www.fb.com/lrot.info. Na stronie www.lubelskietravel.pl/ oraz kanale Lubelskie Travel na platformie YouTube, znajdują się propozycje programów pobytu dla potencjalnych turystów.
Dodaj komentarz