Radisson Hotel Group ogłasza Protokół Bezpieczeństwa stanowiący nowe, dogłębne podejście do procedur związanych z zasadami czystości i dezynfekcji. Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS – światowy lider w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji. Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie.
Jednym z głównych i nadrzędnych celów Radisson Hotel Group jest dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo gości, pracowników oraz partnerów biznesowych. Firma przeprowadziła dogłębną analizę wszystkich już istniejących zasad w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, a następnie wraz z grupą ekspertów dokonała dalszych zmian i ulepszeń. Te pogłębione zmiany w zakresie operacji oraz procedury związane z troską o zdrowie i bezpieczeństwo zostały przygotowane przez firmę SGS, a następnie zostaną dostosowane do wymogów i rekomendacji lokalnych, tak aby zapewnić gościom absolutne bezpieczeństwo od momentu zameldowania do opuszczenia hotelu. Protokół Bezpieczeństwa dotyczy już istniejących rygorów sanitarnych, czystości oraz dezynfekcji we wszystkich hotelach na całym świecie. Zasady te m.in [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz